A partir del llenguatge matemàtic, verbal i plàstic descobrim i treballem el concepte obert/tancat amb activitats ben diferents, lúdiques i didàctiques.
Primerament hem experimentat amb l’ajuda d’unes cordes de diferents tamanys i colors, fent espais oberts i espais tancats. Posteriorment cada un de nosaltres hem dibuixat el resultat obtingut. Com a cloenda d’aquesta primera part de l’activitat ens hem assentat en rotllana per verbalitzar tot allò que hem descobert.
Una segona activitat, ha estat plasmar aquest nou concepte que ja tenim adquirit a través del llenguatge plàstic i realitzar així una obra d’art abstracta. Per realitzar-lo hem aclarit la pintura perquè pogués lliscar més bé sobre el suport de paper i així realitzar les línies. Per fer-ho tirem unes gotes de pintura i inclinem el paper en totes direccions, d’aquesta manera dibuixem espais oberts i tancats.
I per últim, omplim els espais tancats amb diferents colors, amb dues consignes: s’han de respectar les línies i no podem pintar dos tonalitats de colors un al costat de l’altre.

esteu fets uns artistes !!!
UY!Feia molt que no entrava a mirar tot el que treballeu! I treballeu molt!
Com dirien al facebook: Això m’agrada!