Hi havia una vegada un director que es deia Enric i que gravava una pel·lícula d’acció. Un dels actors que treballava amb Enric es deia Miquel i era un xic molt fort, ros i guapo però tenia un problema: tenia molt mala sort.
El primer dia de rodatge va anar a esmorzar i es va demanar un cafè i un pastís de nata i xocolata. Quan es va anar a asseure a la cadira es va trencar una pota i va caure ell i el cafè i el pastís al damunt. Com que el cafè estava cremant es va posar a cridar com una gallina.
-
Aaahhhh! M’he cremat la panxa! – va dir el Miquel.
-
Estàs bé Miquel? – li va preguntar una actriu que es diu Michelle.
Miquel es posa vergonyós i contesta:
-
Estic bé, gràcies per preguntar – li va contestar Miquel.
Més tard, quan va anar a canviar-se de roba, va trepitjar sense voler una pell de plàtan i va caure de morros.
-
Aaaaauuuuu! Quin cop m’he pegat a la boca! – va dir tapant-se la boca.
Miquel se’n va anar corrents a buscar gel i se va curar els llavis tots inflats. Després de tot això, se’n va anar a casa.
El dia següent, es va trobar millor i va anar a gravar una escena. Miquel estava molt content perquè estaria la Michelle, la xica que li agrada. Quan va aparcar el cotxe, va veure que estaven tots allí parlant i va sortir corrents del cotxe. De cop, es va tancar la porta i se li va quedar el cinturó enganxat. A l’intentar treure’l, se li van descordar els pantalons i li van caure als peus. Tots els seus companys van veure els calçotets de corets que portava i se’n van riure.
-
Ja ja ja ja ja ja! Miquel vas molt modern amb estos corets – va dir l’Enric.
-
Puja’t els pantalons i no facis cas Miquel – li va dir la Michelle – Jo t’ajudaré a no tenir tanta mala sort.
-
Com m’ajudaràs?
-
Et donaré un amulet que et donarà bona sort i que t’ajudarà a fer les coses – li va contestar la Michelle.
-
Moltes gràcies Michelle! –li va dir el Miquel.
Després de tres mesos Miquel ja no tenia mala sort i estava molt content. Per això, va anar a veure a la Michelle i li va donar les gràcies. També li va fer un petonet a la boca i es van fer novios.
AUTORS: Aiman Sette, Dídac Herraiz, Fàtima Ezzahra Fadil, Ivan Quesada, Josep Maria Picot, Manel Zaragoza, Paula Pellicer