ACTIVITAT COMPARTIDA AMB LA UEC

Durant aquest mes de novembre hem realitzat la primera activitat compartida amb la UEC (Unitat d’Escolarització Compartida). Quatre alumnes de la nostra escola i quatre més de la UEC van compartir tot un matí on van realitzar dues activitats. Aquestes activitats van ser una dinàmica de grup per establir el primer contacte els uns amb els altres i, després, van realitzar un taller de cuina. La valoració global ha estat molt positiva per les dues bandes i tots els alumnes volen tornar a repetir.

Publicat dins de Activitats generals, Aula Roja, Aules | Deixa un comentari

HALLOWEEN I CASTANYADA

Durant el mes d’Octubre l’alumnat de l’escola va celebrar Halloween. Es va realitzar un  taller de maquillatge i  alguns/es alumnes van sortir  al pati  a ballar i van poder compartir les seves cares pintades amb els altres companys.

També van celebrar la Castanyada. Van elaborar panellets i van menjar castanyes i moniatos. Alguns alumnes van venir disfressats de castanyers  i castanyeres.

Publicat dins de Aula Blanca, Aula Blava, Aula Lila, Aula plata, Aula Roja, Aula Rosa, Aula Taronja, Aula Verda, Aules, Festes i celebracions, General | Deixa un comentari

BENVINGUTS/DES AL NOU CURS ESCOLAR 18-19

Hola famílies, comencem un nou curs escolar amb molta il·lusió i energia per afrontar nous reptes i projectes. Cal destacar l’ampliació de l’edifici del carrer Europa amb noves instal·lacions que afavoriran el desenvolupament del dia a dia.

Pretenem que aquest curs sigui profitós i puguem assolir els objectius proposats amb la participació de tota la Comunitat Educativa del Centre.

Us presentem els diferents grups-classe.

BON CURS!!!!!!

Publicat dins de Activitats generals, Aula Blanca, Aula Blava, Aula Lila, Aula plata, Aula Roja, Aula Rosa, Aula Taronja, Aula Verda, Aules | Deixa un comentari

PREMIS JOCS FLORALS I ÒMNIUM

Durant aquest curs, l’escola ha estat guardonada amb dos premis literaris: els premis Òmnium i els Jocs Florals. El passat dia 7 d’abril es van lliurar els Premis Òmnium 2018 al centre Cívic de Ferreries a Tortosa  i els guardonats van estar Manel Zaragoza Prades  obtenint un 3r lloc en la modalitat individual amb el treball “Petita infecció planetària” i l’aula roja amb un 2n lloc en la modalitat col·lectiva pel relat “El superheroi Mepado”.

El divendres 25 de maig es va celebrar l’acte de lliurament dels premis de la fase territorial dels V Jocs Florals Escolars de Catalunya a l’Auditori Felip Pedrell a Tortosa. Les alumnes de l’aula roja Arantxa Herraiz Lorente, Loredana Adina Luca i Ana Foz Plana van recollir els premis com a finalistes amb el seu treball poètic “La Il·lusió”. A l’acte van assistir alguns familiars i va ser molt amè.

Felicitats a tots els participants!

Publicat dins de General, Relats concurs Òmnium | Deixa un comentari

SEGON TRIMESTRE AULA ROJA

Durant el segon trimestre i dintre de l’assignatura de plàstica, els alumnes de l’aula roja van treballar l’autoretrat. Després de veure alguns exemples, autoretrats de personatges famosos  i analitzar els seus trets més característics, cada alumne va dibuixar i pintar la seva cara  i després va construir un marc utilitzant diferents materials. Va quedar molt bonic!

Sabríeu endevinar qui és cada un?

Aula Roja.

Publicat dins de Aula Roja, Aules, General | Deixa un comentari

SEGON TRIMESTRE AULA GROGA

Aquest segon trimestre va vindre  Mateo a visitar-nos al Centre. Ens vam alegrar molt de veure’l.

Hem treballat les emocions. Pintem amb els colors que representen la por, la ràbia, l’alegria i la tristesa. La visita de Mateo ens va alegrar molt. Continuem fent cuina.

Publicat dins de Activitats generals, Aula Groga | Deixa un comentari

SEGON TRIMESTRE AULA BLANCA

NOTÍCIA AULA BLANCA

Aquest segon trimestre, a la classe de plàstica, hem treballat a Andy Warhol, un artista del segle XX. Hem pintat una de les seves obres més conegudes, les llaunes de sopa Campbells. Hem pintat les llaunes de diferents colors i després hem penjat aquestes obres a la paret de la nostra aula. Ens ha quedat una paret molt bonica i molt decorada!

Aula Blanca.

SEGON TRIMESTRE AULA ROSA

Hola a tothom!!

Aquest 2n trimestre a l’aula Rosa hem treballat molt!!

Hem fet activitats i sortides molt diverses. Una de les activitats que més ens agrada a l’escola és realitzar  tallers sensorials on experimentem i deixem volar la nostra imaginació mentre ens divertim amb els companys! Mireu, mireu com pintem amb bombolles de sabó…

Fins aviat!!

Publicat dins de Aula Rosa, Aules, General | Deixa un comentari

SEGON TRIMESTRE AULA BLAVA

Aquest segon trimestre hem realitzat moltes activitats que ens han agradat molt i a la vegada ens ho hem passat molt bé participant-hi.

En aquestes fotografies podeu veure que cada quinze dies realitzem una sessió de musicoteràpia on gaudim molt, cantem moltes cançons i experimentem amb diversos instruments.

També hem realitzat molts tallers sensorials, com veieu a les imatges, un dels tallers, el d’estimulació visual, vam crear neu amb retalls de paper i amb la llum negra. Vam xalar molts tirant-nos la neu per sobre.

L’altre taller sensorial és el tàctil, vam fer un túnel amb diferents textures pel qual teníem que passar tots, ens va agradar molt.

BONES VACANCES DE PASQUA!

Publicat dins de Aula Blanca, Aules, General | 1 comentari

SEGON TRIMESTRE AULA LILA

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc,

Durant aquest segon trimestre hem transformat l’aula en diferents ambients. Partint sempre dels nostres interessos i motivacions per així poder aprendre noves habilitats i coneixements.

A partir dels contes hem experimentat diverses sensacions i emocions, les quals ens han permès ser protagonistes de totes les històries i d’aquesta manera viure-les i experimentar-les.

També hem fet diferents experiments i moltes manualitats (mandales amb material manipulatiu, seriacions, camins sensorials, entre d’altres).

Fins aviat,

Aula Lila