Els amics és la classe més xula i és la millor. Tot el curs parlàvem de les colònies i esperàvem que arribés el dia. I el dia pos ja estava aquí. La nit abans casi no dormo dels nervis. L’aventura va començar només pujar a l’autobús. Hi havia molt de soroll: estàvem rient, cantant, parlant i contant “chistes” i així el viatge se’ns feia més curt. Vam fer una parada per esmorzar a una zona de pícnic de la carretera.
Després d’esmorzar ens van deixar jugar als gronxadors. Quan estava dalt del tobogan amb Arantxa vam sentir a un gat petit i vam baixar ràpid a buscar-lo .Era un gat petit de color blanc.Com estava sol es va posar molt content de vorens. Vam jugar amb una pilota i quan ens van cridar per a pujar a l’autobús no el volia deixar allí i el vaig amagar a la meva motxilla.
Ningú ho va vore i vam continuar el viatge fins arribar a l’hotel. A l’habitació estava amb Arantxa, Ana i Llum. Que bé!. Allí els vaig contar el meu secret i van dir que guardarien el secret i m’ajudarien a cuidar-lo. Vam posar-li nom: Pepe.
Per la nit vam fer una festa de pijama de princeses i també vam jugar “al escondite”. Estàvem tan enjogassades que ens vam deixar la porta oberta i Pepe es va escapar. Arantxa i jo vam anar corrents pel passadís a buscar-lo i Ana va començar a cridar. El gat es va assustar i va donar salts. Finalment el vam agafar i vam tornar a l’habitació.
Els dies següents vam anar a la discoteca a ballar i vam prendre suc per beure. Pels matins i les tardes jugàvem, rèiem, fèiem bromes… entre Ana, Arantxa, Llum i jo. Ens ho vam passar molt bé i vam arribar a casa molt cansades. El proper curs vull repetir i anar a colònies al mateix lloc.