LLUM, CÀMERA I ACCIÓ!

Quins grans crítics de cinema som aquests carters de 1r. Dimarts al matí vàrem participar “Al meu primer festival del cinema”. Ens va rebre un director molt divertit, el senyor Claqueta ; vam veure uns curtmetratges i al final vàrem dir-hi la nostra votant el que més ens va agradar. Ah! i en Hamija i l’Unai  fent d’actors!. Quins artistes que tenim!!!. Va ser un matí geniaaaaal!