SANT JORDI 2015

STJORDI2015 099 STJORDI2015 084 STJORDI2015 035 STJORDI2015 034STJORDI2015 049 STJORDI2015 093

El dia de St. Jordi va ser molt divertit perquè els de 6è vam ajudar a la gent a triar un llibre o flors i ens ho vam passar molt bé fent de venedors. Tot i que feia molta calor estaria molt bé tornar-ho a fer-ho! 🙂

Noemí i Denisa

DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU 2015

El divendres 30 de gener va ser el Dia Escolar de la No-https://blocs.xtec.cat/escolamontsagreactivitatsescola/wp-admin/post.php?post=107&action=edit&message=1#violència i la Pau .
Les senyoretes ens van preparar un munt d’activitats com per exemple:
Llegir un article d’un diari que parla del documental “Camino a la escuela” i comentar-lo en veu alta. Ens va fer pensar que hi ha molts nens que han de recórrer un llarg camí ple de dificultats per arribar a l’escola.
També ens van fer mirar el discurs de Malala Yousafzai quan li van donar el premi Nobel de la Pau compartit en Kailash Satyarthi. Ens vam adonar que hi han moltes nenes al món que han de lluitar per anar a l’escola i ens va ficar l’exemple de Malala una nena Pakistanesa que per defensar el dret de les nenes poguessin anar anar a l’escola, va ser greument ferida.
En concret un dia fabulós i a més van aconseguir fer-nos conscients de la sot que tenim d’anar a l’escola. 🙂 🙂

Anna 🙂
Silviu 🙂

HPIM6031

HPIM6032

El 30 de gener, els alumnes de CM ens vam juntar per celebrar el Dia de la NO-violència i la Pau .
Per començar vam pintar uns dibuixos sobre la pau i vam acabar unes reflexions que havíem treballat durant la setmana.
A continuació vam veure un vídeo titulat “El poder d’una abraçada”, vam fer un resum i vam pensar com podem millorar les nostres relacions.
Després del pati vam llegir un conte de Nelson Mandela i, per parelles, vam inventar un final diferent.
Per acabar el dia, vam fer un joc anomenat “El que m’agrada de tu” en el qual escrivíem el que més ens agradava de cada compan, i vam acabar juagant a un joc en què ens havíem d’ajudar els uns als altres.
Ho vam passar molt bé!

Alumnes de C.M.

HPIM6022

Avui , 30 de gener, a la classe hem explicat perquè celebrem el dia de la Pau.
Hem conegut alguns premis Nobel.
També hem mirat un conte animat “Història d’una bala”.
Hem jugat al joc “Els drets dels infants”
Per acabar, tots els xiquets i xiquetes de 1r i 2n hem fet un mural entre tots amb palomes, mans i molts missatges de Pau. Després hem construït una titella de la Pau per prendre a casa.

Alumnes de C.I.

HPIM6025

HPIM6023

HPIM6027

Hem mirat un conte a la pantalla que parla d’una bala que no volia caure i fer mal a la gent.

Alumnes de p-5

HPIM6029

HPIM6028

Celebrem el dia mundial dels drets humans amb estels.

Avui es el dia mundial dels drets humans i tota l’escola ho hem celebrat. En els dies anteriors hem estat treballant els drets humans i els drets dels infants, hem fet uns estels de plàstic i dins hem escrit un dret humà o dret dels infants. Finalment avui hem sortit al pati i els hem fet volar. Ha sigut molt divertit!

NOEMÍ 6è

Aqui teniu les imatges del dia:

BRING BACK OUR GILS ( Torneu-nos les nostres companyes)

L’Escola Montsagre  ha participat en la campanya internacional per a l’alliberament de les  300 xiquetes nigerianes segrestades.

El Departament d’Ensenyament s’ha suma a la campanya internacional per reclamar l’alliberament de prop de 300 xiquetes nigerianes segrestades pel grup gihadista armat Boko Haram.

Per aquest motiu, el dimecres a les onze del matí, el nostre centre i molts altres d’arreu de Catalunya vam fer una concentració de 5 minuts al pati de l’escola.Durant la concentració els i les alumnes han donat suport al lema internacional Bring back our girls.

HPIM5663
HPIM5666

HPIM5667

HPIM5668

HPIM5669

HPIM5672

Per veure les fotografies dels centres educatius que han participat en aquesta campanya:

ALLIBEREM UN VOLTOR

El dijous 19 de desembre vam alliberar un voltor al camp de futbol. Els agents rurals el van portar a l’escola  i tots els xiuets el van veure quan el van soltar. Se’n va anar volant i va anar  a parar a una teulada, la de la casa de la Nàdia. Si el voleu veure aquí estan les imatges.

Míriam Amposta

HPIM3092HPIM3099HPIM3101