JUBILACIONS M. ANTÒNIA MASSÓ I JOAQUIM RIVES

El passat mes de desembre els nostres companys QUIM i M. ANTÒNIA, després de molts anys de dedicació a la tasca d’educar en la nostra escola, s’han jubilat.

Ho hem celebrat com s’ho mereixen!

Els desitgem molta felicitat en aquesta nova etapa que comencen.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES M. ANTÒNIA I QUIM !!!

El dijous 31 de gener es va fer a Mataró un acte d’homenatge als mestres jubilats de l’any 2018, en reconeixement a una vida de servei.

UN HONOR HAVER ESTAT AL VOSTRE COSTAT!!!

8 comentaris a “JUBILACIONS M. ANTÒNIA MASSÓ I JOAQUIM RIVES

1. Gràcies a tots els mestres, a tots els nens i les nenes i a tot el personal de l’escola Montpalau pels detalls que heu tingut amb mi en el meu comiat. Us recordaré ja que heu fet que tingui un final molt agradable i feliç en els últims anys com a mestre. Gràcies , us vindré a veure aviat. Una abraçada per cada un de vosaltres. Quim : ) That’s me.

PD : Cuideu-me les gallines i l’hortet.

2. Hola, Quim! Som la classe de 5è. Estem molt agraïts per la teva ajuda en l’àrea de plàstica, mates i l’hortet. Sempre ens feies riure moltíssim a les classes i hem après molt amb tu. T’estem cuidant l’hort i les gallines aquest temps que no has estat. Et trobem molt a faltar. T’esperem aviat, estàs convidat a la festa de carnestoltes!

3. Quim gràcies per ser com ets!
    Ets molt bon professor i esperem que et vagi molt bé!
    T’esperem a carnaval i la classe de 6è t’invitem a Portaventura!

4. Hola Quim!
    Som la classe de sisè! Gràcies per regalar-nos un somriure i ser el nostre mestre a tot un curs i un trimestre. No voliem que t’en vagis, però t’en vas anar… Però el teu somriure no ha marxat. també gràcies per aguantar les nostres rabietes! Mai t’oblidarem! La classe de sisè.
    PD: Les gallines estan molt bé i l’hortet igual 😉

5. Hola Quim, sóc Anahi!!!! Et desitjo un bon aniversari!! Que avui es! Espero que vinguis a classe aviat, o veure’t aviat, t’esperem amb moltes il·lusions, espero veure’t!! Et convidem a totes les excursions… Felicitats!

6. Gràcies Anahí per el detall de felicitar-me i convidar-me a les sortides. Espero passar-me aviat i saludar-vos . Seguiu treballant fort a la part més important del curs. Prepareu les proves de la Generalitat i deixeu l’escola en un bon lloc. Una abraçada i fins aviat.