Un pensament sobre “AMPA

1. Bon dia,amics.
    Soc la mare de la Paula Almonacid de P4,m’adresso a vosaltres per fer-vos una proposta,que ja he comentat aquest mati a la Marta Castillo.
    Ara que s’acosta Nadal comença la campanya de recollida de aliments,he pensat que seria molt bonic poder organitar-n’he una a la nostra escola.
    que tots els nens que puguis, portin algún tipo de aliment.Penso que amb els nens que hi han a la nostre escola es podría fer una bona recollida,i a l’hora, conciencia els nostres fills de les mancançes que tenen moltes families.
    Be, inclos si en el nostre poble hi han necessitats per que no entre els del poble ajudar-nos. Pero aixo ja vosaltres sabeu aon debeu adressar-se.
    Pensó fins i tot, potser ja es anar mes enlla, fe una recolecta conjunta amb la escola de Santa Susanna i la llar d’Infants. Crec que seria molt emotiu.
    Be,aqui os deixo la meva proposta,que al menys os la estudieu.
    una salutacio,i un agraiment per tota tasque que esteu fent pensant amb els nostres fills.
    fdezdelcampo@yahoo.com