VISITA A LA POLICIA LOCAL

Hola,

Els dies dimarts i dimecres els nens i nenes de 6è vam anar a visitar la Policia Local.

Vam aprendre moltes coses.  Per exemple, com funciona el control de alcoholèmia. Ho van provar amb algunes persones i per sort va sortir 0.00. També vam entrar a las cel·les i van escorcollar a la nostra companya  de classe , i diu que es bastant dur.

I de regal, com que és l’últim any que anem a visitar la Policia Local ens van regalar una polsera brillant i una alfombra per ficar el ratolí.

Ens-ho vam passar molt bé i ens agradaria repetir-ho!!

esquena-policia-local-col2-ok

Els mossos d’esquadra!!!

Sabeu qui ens va vindre a visitar?

El dia dimecres 26 de març van venir dos mossos d’esquadra a l’escola a fer-nos una xerrada sobre els avantatges i desavantatges d’internet. Ens van explicar casos que han passat per culpa de les xarxes socials d’internet i gent molt dolenta. També ens van posar vídeos i fotos.

Ens van dir també que hem de ajudar als pares i als avis a utilitzar l’internet.

Aquí us deixem unes fotos:

EXCURSIÓ AL CAIXAFÒRUM I AL PARLAMENT DE CATALUNYA!

El 17 de febrer, els de 6è, van anar al Parlament de Catalunya i al Caixafòrum.

Primer vam anar al Caixafòrum, que vam tenir un guia, i que amb ella, vam fer una activitat. L’activitat va començar en que ens havíem de posar un antifaç als ulls i agafant-se les mans per caminar fins una habitació. Vam entrar amb els ulls tapats, llavors només escoltàvem, i l’ho que escoltàvem eren crits de persones que animaven al seu equip de futbol, o que celebraven que havien marcat un gol. Al cap d’una estona ens vam treure l’antifaç i la guia va baixar el volum i vam opinar que havíem escoltat. Ens trobàvem en una sala petita que tenia una pantalla gegant que es veia un vídeo i vam fer unes activitats.

Després vam anar al Parlament de Catalunya i una guia ens va ensenyar unes quantes sales i també ens va contar la història del parlament.

Ens ho  vam passar  molt bé.

CAM02199.jpg

Les Col·laboracions!

Durant aquesta setmana els nens i nenes de 6è hem començat a fer les col•laboracions. Hem pogut triar diferents formes de col•laborar amb l’escola i cadascú ha escollit aquella que més li ha agradat.

La primera col•laboració és la de les deixalles. Consisteix en revisar la brossa que llencen els alumnes als containers de l’escola . Després ho llencem als contenidors de fora al carrer. La segona col•laboració és endreçar la biblioteca i folrar els llibres perquè estiguin en perfecte estat. La tercera és recollir l’oli usat perquè el transformin en biodiesel. L’oli el recollim a traves del pot claki. Un cop recollit, els hi tornem el pot a cada alumne. La quarta col•laboració és jugar amb els nens de infantil a jocs divertits que els ajudin per al seu desenvolupament. I finalment, tots els alumnes de sisè, cada divendres, ajudem amb el Masinotícies als nens i nenes de P3, P4 i P5.

Cada alumne que fa la col•laboració té un carnet.

IMG_1016_1

Hola a tothom!

Beninvugts i Benvingudes al Bloc de la Classe 6è del Pedraforca!

Cada setmana, dos companys i companyes de la classe, seran els encarregats i encarregades d’escriure l’entrada al bloc.

Fins aviat!

Marsha Gray Carrington