NOVA WEB DE L’ESCOLA

A partir del curs 2016-2017 farem servir un altre espai web, podeu visitar-lo a la següent direcció:

Benvinguts a un nou curs.

Benvinguts al curs 2015 – 2016,

continuem el camí amb tanta o més il·lusió que el curs passat.

Per començar us deixem uns bons consells que també han compartit els nostres amics “d’educació i les TIC”. Aquests us ajudaràn a tenir un pas més que positiu per tothom a qualsevol escola del món.

normes

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Bon estiu 2015

Els i les mestres de l’escola Marià Fortuny desitgem que tingueu un estiu ple de moments divertits i feliços. Ens veiem el 14 de setembre.

FOTO MESTRES FINAL DE CURS

DIA MUNDIAL DEL LLIBRE 2015

“Amb els llibres per amics no et faltarà companyia. Cada pàgina pot ser un estel que et fa de guia.”

Joana Raspall

Lectura03.-Educació-i-les-TICIl·lustració: Anna Forlati

DIA MUNDIAL DE LA POESIA 2015

Aquest és el poema que el dilluns 23 llegiran alguns alumnes en diversos idiomes. Els idiomes dels nens i nenes de l’escola.

Dia escolar de la NO – Violència

El dia escolar de la no-violència és el 30 de gener. És una iniciativa d’educació no-violenta i pacificadors difosa en tot el món.

En la nostra escola hem fet diverses activitats relacionades. Volem compartir un còmic basat en la famosa cançó ‘Imagine’ de John Lennon. L’il·lustrador del còmic és Pablo Stanley.

Llum, càmera…BON NADAL

NADALA DELS NENS I NENES DE 5è

El passat dia 22 de desembre de 2014, els nens i nenes de 5è van fer una actuació molt bonica amb una nadala extraordinària. Des de l’escola us desitgem Bon Nadal!

Bon consell educatiu

etiquetes a nens i nenes

Il·lustració: Joan Turu.

Dia Mundial del Docent

5 D’OCTUBRE. DIA MUNDIAL DEL DOCENT.

Ens agrada ser mestres…

Aquí teniu un vídeo que és, simplement, senzill i bonic. Parla de nosaltres, els mestres: