Daily Archives: 05/10/2009

La fageda d’en Jordà

En aquesta presentació podreu tornar a veure el que hem explicat a classe el dia 05/10/2009 utilitzant el canó de projecció. Us pengem la mateixa presentació al nostre espai del bloc i us recomanem que la mireu amb calma i la llegiu bé perquè hi ha força informació sobre la fageda i el faig.

Sortida al volcà Croscat – Cooperativa de la Fageda i la Fageda d’en Jordà

C.E.I.P ESCOLA LLAR CURS 2009-10

ALS PARES I MARES DELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ

Ja fa dies que, a l’àrea de coneixement del medi, estem treballant amb moltes ganes els volcans i la fageda d’en Jordà.
Per aquest motiu i per aprofundir en la descoberta de la riquesa volcànica i natural de la nostra comarca, el dia 19 d’octubre farem una sortida amb autocar al Volcà Croscat, a la Cooperativa de la fageda i a la Fageda d’en Jordà.

La sortida serà de 9h. del matí a ¾ de 5h. de la tarda.
A les 5h. els alumnes podran anar amb transport escolar com cada dia.

PREU TOTAL DE LA SORTIDA: 6 €

Recordem que cal pagar a consergeria abans del dia 14 d’octubre.

Cal dur: esmorzar, dinar, begudes, xandall de l’escola, calçat adequat per caminar i estoig.

No s’ha de dur: diners, llaminadures, ampolles de vidre, cònsoles, càmera fotogràfica, mòbil.

Atentament

Els/les mestres de Cicle Mitjà