Els nens i nenes de CI celebrem el dia de la Pau

El passat dia 30 de gener els alumnes de CI vam treballar el dia de la Pau. Entre tots vam parlar del significat de la paraula”Pau”.

Van sortir diferents preguntes; com ara:
• Què és la Pau?
• Per què és celebra aquest dia?
• És important que hi hagi Pau?
• Com podem aconsguir la Pau?
• Quin és el símbol de la Pau?

Entre tots vam anar resolent totes les preguntes.
Un cop ja no ens quedava cap dubte sobre la Pau, vam decidir fer alguna cosa per tal de reivindicar aquest dia. Per això vam dibuixar un colom en una cartolina negra i cada nen/a es va pintar la mà de color blanc i va anar pintant el colom.
Entre tots ens va quedar un colom de la Pau ple de les mans de tots els nens/es de cicle inicial.
Desprès, vam anar a la biblioteca on vam llegir un conte: “La caixa màgica” que ens parlava sobre la Pau.
Els alumnes van disfrutar molt de la lectura i explicació del conte i tots junts vam ficar en comú aquelles idees bàsiques que el conte ens va transmetre.

16 de febrer de 2012
Aquest article ha estat publicat en CICLE INICIAL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.