DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA #FemDansa2020

Avui 29 d’abril celebrem el #DID Dia Internacional de la Dansa. L’equip de mestres d’Argentona i Òrrius que participem al Projecte Fem Dansa us volem regalar aquesta coreografia des del confinament; amb música de Béla Bartók creada per Factoria Mascaró.
Aquest curs, amb 1r i 2n, no hem pogut fer la ballada com cada any a la Plaça Nova. Per això us animem a ballar-la des de casa. Visca la Dansa!

INNOVAMAT PER FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Des d’Innovamat ens han fet arribar aquesta informació:

Us convidem a un nou experiment de #bmatheroes!

Després de l’èxit de la setmana passada, ens fa molta il·lusió convidar-vos a un nou experiment en família!

Serà un experiment científic, que ha preparat l’equip de bmath amb els nostres companys d’eXplorium, pensat perquè les famílies amb fills d’Infantil i Primària puguin passar una estona plegats gaudint de la ciència.

El retransmetrem aquest dijous 2 d’abril a les 18:00 a través del nostre canal de Youtube.

La informació més detallada de l’experiment la trobareu en aquest document.

RECULL DE RECURSOS DE LLENGUA

Avui us presentem un recull de propostes didàctiques interactives de l’àrea de LLengua.     (https://natibergada.cat/recursos-educatius-per-aprendre-des-de-casa )

• M’endevines? Web amb un gran recull d’endevinalles per infants d’Infantil i Primària.

És una web que recull una gran quantitat de vídeos que expliquen contes molt originals.

En aquesta pàgina hi ha una sèrie d’activitats per millorar la lectura. Les activitats estan repartides en tres nivells: COMENÇA A CÓRRER, MIG FONS I MARATÓ.

Contes interactius per llegir, escoltar i fer activitats de comprensió de la lectura, adreçats a Educació infantil i Cicle Inicial.

Recull d’exercicis per millorar la lectura.

Recull de poemes molt divertits.

Esperem que us agradin!

MÉS PROPOSTES DE TREBALL: MEDI

Benvolgudes famílies,

En aquests moments les directrius del Departament són de fer propostes no avaluables i de no avançar currículum, ja que aquesta situació pot estar afectant en circumstàncies molt diferents els infants de l’escola (famílies sense recursos TIC, infants que no tenen ningú que els pugui anar ajudant a casa, famílies que no entenen el català …). És per això que les famílies no us heu de sentir obligades a desenvolupar totes les propostes que us enviem. Feu-ne una tria, seleccioneu allò que us interessi o us vingui de gust fer.

Projecte: LA GRANJA

Donem continuitat al treball iniciat a l’aula.
Els productes càrnics                                La llet i els seus derivats
Projecte: ENS ORIENTEM
Els exercicis que es proposen pretenen el domini gradual de diferentes continguts d’aprenentatge necessaris per complir les dues funcions bàsiques en relació als plànols i als mapes: la interpretació i la confecció.
1 La recerca del dinar                2 Situem en un plànol                   3 Punts de vista
Moltes gràcies per la vostra paciència i col·laboració.
Lorena i Roser

JOC MUSICAL: ENDEVINA QUÈ SONA!

Benvolgudes famílies i alumnes!

Esperem que estigueu tots bé! Desde l’Àrea de música hem creat un petit joc musical anomenat “Endevina què sona!” que consisteix en endevinar les cançons i instruments que sonen. Proveu de jugar-hi petites i grans!!! Realitzat a casa amb molta il·lusió. Esperem que us agradi!
Ens veiem aviat. Molts petons!!!

Xavier (Mestre de Música)

INNOVAMAT: EXPERIMENTEM EN FAMÍLIA

Benvolguts,

Des d’Innovamat ens conviden al seu primer experiment en família!

Serà un experiment científic, que han gent d’eXplorium, pensat perquè les famílies amb fills d’Infantil i Primària puguin passar una estona plegats gaudint de la ciència.

El retransmetran aquest dijous 26 de març a les 18:00 a través del seu canal de Youtube.

Us passem aquest document que han preparat per compartir la informació amb les vosaltres:

Podreu accedir a la retransmissió fent servir el següent enllaç:

Esperem que tots en gaudiu molt!

JOCS DE LLENGUATGE MUSICAL (PRIMÀRIA) #JoEmQuedoACasa

Benvolguts alumnes i famílies! Espero que estigueu bé aquests dies de confinament.

Per practicar de forma divertida el llenguatge musical, us proposo entrar al web www.aprendomusica.com. A Primària moltes vegades hi hem jugat  amb la pissarra digital i hem après molt. A casa hi podeu jugar amb l’ordinador, tablet o mòbil; i a més està disponible en castellà, anglès i alguns apartats en català.

• Podeu començar per l’apartat de Ritmo.
    Nivell 1 i 2 per a totes les classes i el Nivell 3 per a 4t, 5è i 6è.
  • En l’apartat Notación hi ha diversos jocs de notes musicals amb pentagrama. Estan ordenats de fàcil a difícil. Comenceu pel primer (Notes MI SOL LA)  i podeu anar fent.
  • Per últim també us proposo jugar al Trivial Musical. Un joc nou per repassar tots els continguts apresos. Podeu jugar en parella.

pd: Per concentrar-vos millor i no molestar a la família, us podeu posar auriculars.

Cuideu-vos molt! i que no pari la música!!!

Xavier