Els nens i nenes de 4t van enregistrar la cançó Pluja de Sons durant la seva estada al CdA Pau Casals. Les seves veus juntament amb altres escoles i instituts les podeu escoltar en la versió oficial de la cançó Pluja de Sons del projecte Dóna la Nota. També apareixem en els crèdits (veure vídeo minut 5:40). Quina il·lusió!!!
Una Cançó de PeTaCa
Música: David Melgar
Lletra: Gibert d’Artze
Des del CdA Pau Casals estem duent a terme un projecte on ens agradaria que participéssiu tots els centres educatius de Catalunya que creieu que la música és un element importantíssim i bàsic per l’educació dels nostres alumnes.
La nostra intenció és explicar novament al món, que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.
Què us proposem
Canteu amb tots els vostres alumnes la cançó “Pluja de Sons” composada per l’ocasió, simultàniament amb la resta d’escoles i instituts de tot Catalunya.
Ompliu de música i dansa els vostres patis, aules, carrers, places … el proper dia 10 de juny de 2016 a les 11 del matí.
*A l’escola Les Fonts ho celebrarem el dijous 9 de juny.