Carnestoltes 2013

Ha arribat SM Carnestoltes. Ha portat un missatge de gresca, ball i soroll. És el que han fet petits i grans de l´escola. Tots amb la seva disfressa relacionada amb el reciclatge han aportat el to de color i vistositat a la festa.

Aqui podeu veure un ampli reportatge.

També podeu entrar en el web de l´escola: https://sites.google.com/site/escolacorts/carnaval

i aquesta és la cançó del reciclatge:  01_Si triem junts sona millor_Marc Timón

Fundació Ondablue

L’empresa Bluespace dedicada al lloguer de trasters té una fundació sense ànim de lucre anomenada Ondablue dedicada, entre altres activitats, a conscienciar als escolars sobre la importància que té l’aprofitament responsable de l’aigua, la protecció del medi ambient i la sostenibilitat del nostre entorn . Després d’un any de funcionament d’aquesta fundació a Barcelona, es va inaugurar amb la presència de responsables de l’empresa i l’assistència de l’Alcalde de Barcelona, Sr Trias amb altres autoritats. Com en la nostra escola es va fer un taller relacionat amb la importància de l’aigua i la sostenibilitat, ens van invitar a l´acte; un grup d´alumnes de sisè, en representació del Cicle Superior,  han assistit a la inauguració al carrer Marquès de Sentmenat, presentant i recordant algunes de les activitats que es van fer mitjançant un powerpoint.

Carnaval 2013

Aquest febrer que està a punt d´arribar ens diu que hem d´anar preparant la disfressa per rebre a sa majestat Carnestoltes.

Això serà el dia 8 de febrer. Recordeu que aquest curs el centre d´interés està centrat en  el reciclatge, la sostenibilitat, el respecte a la natura, al planeta i a tot el que ens envolta.

Nova forma de comunicació escola-família

Benvolgudes famílies,

Aquest curs el tema que estem treballant és “reciclatge i sostenibilitat”. A més a més entre els nostres objectius del Pla Anual, està  el d’incentivar l’ús de les noves tecnologies per rebre informacions, estalviar paper i tinta i així contribuir  a la millora del medi ambient.

Us recordem que d’ara en endavant, tots o la majoria de comunicats us arribaran per correu electrònic.

Per la inauguració, res millor que la felicitació de NADAL.

Esperem que aquest any que està a punt d’entrar, sigui l’any que marqui el canvi que tots esperem  des de fa un temps, o almenys l’inici d’aquesta recuperació tan necessària. Mentrestant, seguirem treballant amb la mateixa il·lusió i empenta per oferir el millor pels vostres fills/es.

El claustre de professors us desitja unes molt bones festes.

Felicitació

ATENCIÓ

Pel concert de Nadal del divendres 21 de desembre, els nens/es han de venir vestits amb roba de color fosc, la part inferior i de color blanc o clar, la part superior.

Únete a la Eco-Navidad (Aules Creatives)

Aquest curs l´escola té com a centre d´interés temes relacionars amb el medi ambient i l´ecologia. Us afegeixo un enllaç a les Aules Creatives on podeu trobar quantitat d´idees creatives i tallers per fer un món més sostenible.

¿Cómo podemos celebrar una Navidad más ecológica? ¿Es posible dar un nuevo uso a los embalajes y residuos que generamos en esta época? ¿Qué pequeñas acciones podemos emprender desde la escuela, nuestros hogares, nuestra ciudad,… para celebrar unas fiestas más sostenibles….

(Més informació)

El codi QR de l’escola

L´escola, en breu, disposarà del seu codi QR. com altra forma nova de comunicació

El logotip és aquest.  I si teniu una eina que permeti llegir els codis QR des del vostre telèfon mòbil que pot ser del tipus  ( Nokia, I Phone, BlackBerry, Samsung, Siemens, etc..) ja podreu accedir al contingut del web de l´escola , per exemple.

Què és  el codi QR?  Més informació  codi QR