Escrit per Marta i Lucia
Bon dia nens i nenes !
Quan vam anar al vestíbol vam veure unes llibretes que ens van agradar molt. Hi havia una llibreta per cadascú i vam escriure el nostre nom ben bonic.
Escrit per Marta i Lucia
Bon dia nens i nenes !
Quan vam anar al vestíbol vam veure unes llibretes que ens van agradar molt. Hi havia una llibreta per cadascú i vam escriure el nostre nom ben bonic.