TENIM NOVA WEB

Bon dia Famílies, tal com us vam informar, tenim nova web. A partir d’ara les actualitzacions les farem a la web, per tant el bloc mica en mica anirà quedant antiquat.
LA NOVA WEB:

Publicat dins de General | 1 comentari

CELEBREM EL DIA DE LA PAU!

Avui dia 30 de gener és el Dia de la Pau!
A música ens vam aprendre la cançó “Som amics” i, a psicomotricitat, ens vam inventar la dansa.
Avui n’hem fet la representació al pati!!!

VOLEM LA PAU PER SEMPRE MÉS!

Ambients de la setmana!

Aquí us deixem un tastets dels ambients d’aquesta setmana. Ens ho hem passat molt i molt bé!

AMBIENTS!!!

ELS AMBIENTS DE LA SETMANA!

Primera setmana després de les festes de Nadal. Hem tornat molt inspirats! Mireu que bé ho hem passat als ambients!

ELS REIS HAN VINGUT A L’ESCOLA!

Avui al matí hem vingut molt emocionats amb tota la màgia que hem viscut aquest Nadal! Hem compartit anècdotes i vivències, i ens hem explicat què ens han portat els Reis o què ens va cagar el Tió. De sobte ens hem adonat que a l’escola no hi teníem cap regal, tot i que vam fer la carta als Reis i el patge ens la va venir a recollir. Això no pot pas ser! On deuen ser? Hem començat a buscar per les classes de valent… però no hi havia res enlloc! Finalment als nens i nenes de P5 se’ls ha acudit que potser eren al lloc on els vam trobar l’any passat. SÍÍÍÍ!!! QUINA SORPRESA!!! Mireu quantes coses ens han portat!
VISCA ELS TRES REIS DE L’ORIENT!!!

BON NADAL I BONES FESTES!

L’equip de mestres  us volem desitjar unes bones festes i un feliç any 2018.

Ens retrobem el 8 de Gener amb les piles carregades!

CANTADA DE NADALES AL CASAL CÍVIC DEL BARRI

Després de cagar el Tió, hem anat al Casal Cívic a cantar Nadales amb la coral del barri. Hem compartit una estona molt bonica amb els avis i àvies de la coral i amb en Pep, director de la coral, que amb la seva guitarra ens ha acompanyat mentre cantàvem.

Ha cagat el Tió!!!!

Bon dia famílies!

Aquest matí quan hem arribat a l’escola hem tingut una sorpresa… el Tió ha crescut i feia molta pudor perquè tenia moltes ganes de cagar!!!

Així que entre tots i totes li hem cantat la cançó i li hem donat uns bons cops de bastó i ens ha cagat torrons i galetes per esmorzar!!!!

ÚLTIMA SETMANA DEL CALENDARI D’ADVENT!

Mireu què ens ha portat el calendari d’advent aquesta setmana:

• DILLUNS 18:Hola macos i maques!!!Des d’aquí al passadís he sentit que feu servir moltes paraules dolces, com les del conte que us vaig portar. Per això avui teniu un regalet molt dolç! Mireu la bosseta màgica… espero que us agradi! MMMMmmmm….!Un petonet a tots i a totes!
  • DIMARTS 19:Bon dia a tots!Aiaiai… Que demà ja fem el festival de Nadales amb les famílies!!! Ja sabeu la cançó?Doncs vinga va, demostreu-m’ho! A cantar!!!Primer els nens i nenes de P3, després P4 i després P5. Al final, vull sentir-vos cantar la cançó d’anglès TOTS JUNTS!!! Dins de la bosseta màgica hi ha una sorpreseta per quan acabeu!

Apa, afineu la veu i endavant!

• DIMECRES 20:Bon dia a tots!A veure, comptem… quants dies falten per Nadal? L’estrella d’Orient ja s’ha d’anar apropant al portal per guiar als Tres Reis!!! I si l’ajudem??? Mireu què hi ha a la bosseta!Sabeu què és? Per a què serveix? Doncs pintem-nos l’ungla ben brillant com si fos l’estrella de Nadal i així l’ajudarem a arribar a lloc!

Fins demà passat estrelletes!!!