Educació Física en confinament

Hola noies i nois!

El Víctor us troba a faltar! Malauradament, aquesta crisi del Coronavirus fa que haguem d’estar tots confinats (cadascú a casa seva).

He pensat que estaria bé que us preparés uns reptes d’Educació Física:

Els podeu fer tots els alumnes (des dels més petits, fins als més grans).

Cada repte és per a un dia diferent, començant demà diumenge 22 de març i acabant, en principi, el següent diumenge, dia 29 de març.

De moment, en el Genially que he preparat teniu els reptes dels propers tres dies. El quart repte (el del dimecres 25) serà anunciat en el mateix lloc, el dimarts 24, abans del migdia.

Tal i com indica en el Genially, podeu enviar-me fotos i/o vídeos, fent els reptes, a la següent adreça de correu electrònic: ceiplanaspa@gmail.com

Les fotos i vídeos de tots els que me les envieu podran ser vistes mitjançant un enllaç a la carpeta de Google Fotos on estaran desades les fotos. Aques enllaç estarà col·locat en la pàgina “Multimèdia” d’aquest bloc.

Us animo a fer tots tots els reptes. Així us trobareu millor física i psicològicament.

Ànims!

Per accedir als reptes, cliqueu damunt de la imatge del principi. Si volguéssiu veure el Genially en format VÍDEO (només de la part elaborada fins aquest moment), cliqueu en el següent enllaç: Durant el confinament: moviment

Classe d’acrosport a 5è

El passat dimecres 12 de febrer, gran part de la classe d’Educació Física de 5è va consistir en formar figures humanes: l’acrosport. Van realizar figures humanes en parelles, després en trios, posteriorment en grups de quatre alumnes i, per últim, en grups de cinc.

Per veure fotos d’aquesta classe d’acrosport, cal entrar en la pàgina “Multimèdia” d’aquest bloc d’Educació Física.

Comencen les classes de patinatge

El passat dilluns 27 de gener van començar les classes de patinatge sobre rodes per als alumnes de Cicle Inicial de la nostra escola.

Per als alumnes de primer era la primera presa de contacte. Per als alumnes de segon, ja tenien l’experiència de les classes de patinatge del curs passat.

Alguns alumnes de primer ja sabien patinar sobre rodes prèviament, perquè n’havien après abans fora de l’escola.

En les dues primeres classes dels alumens de primer, ha calgut dedicar molt de temps a ensenyar als alumnes com es posen els patins i les proteccions (casc, colzeres, canelleres i genolleres).

Per veure fotos de les classes de patinatge dels alumnes de primer i de segon, cal entrar en la pàgina Multimèdia d’aquest bloc.

Cros escolar de Terrassa 2019-20

El passat dissabte 1 de febrer de 2020, alumnes de Primària de l’Escola Lanaspa van participar, un any més, en el tradicional cros escolar de Terrassa.

Es tracta d’un cros on participen alumnes de la majoria d’escoles i instituts de Terrassa.

Competeixen per categories en funció de l’edat dels participants. Així, els alumnes de Cicle Inicial participen en les curses dels Pre-benjamins; els de Cicle Mitjà, en les dels Benjamins; i els de Cicle Superior, en les dels Alevins.

En aquesta edició, cal destacar, d’una banda, que la presència d’alumnes de l’Escola Lanaspa va augmentar considerablement; i d’altra, que la nostra escola va guanyar el segon premi per equips en la categoria d’Alevins de segon any (cursa femenina), gràcies a les cinc participants de 6è de l’escola.

En definitiva, una jornada molt maca de la que han gaudit els nostres alumnes i les seves famílies.

Els resultats de les diferents curses es poden consultar en la pàgina web  i en el bloc del Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa.

Per veure fotos d’aquesta jornada, cal entrar en la pàgina “Multimèdia” d’aquest bloc d’Educació Física.

A continuació, les imatges del díptic informatiu del cros d’aquesta edició: