TOT CIRC! RIURE PER SER FELIÇ

Dimecres 25 de Maig els alumnes de l’escola Josep Espasa, varem anar a Copons a “Tot Circ”.

Vam sortir del poble a les 8:30 i vam arribar a les 9:30.

Quan vam arribar, unes treballadores del circ ens van guiar fins a una carpa on vam esmorzar.

Més tard vam anar a la carpa on feien espectacles. Allà ens van ensenyar les eines que feien servir al circ. Després vam jugar una estona.al camp de futbol. Alguns nens es van disfressar i pintar.

A l’acabar el Taller de Circ, vam anar a dinar i per la tarda finalment vam anar a la carpa per veure  l’espectacle del pallasso Tastacirc.

El pallasso Tastacirc ens va fer actuació molt graciosa, fins i tot va jugar amb foc!

Per últim vam tornar a jugar a futbol fins a l’hora de marxar cap a casa.

Va ser un dia genial!

Mosquits informadors

Abdou Gaye

Lluc Solanes

Una resposta a TOT CIRC! RIURE PER SER FELIÇ

1. c5003664 diu:

Va ser un gran dia, ple d’emocions i rialles!
    Sou uns artistes!!!

Rosa