EXCURSIÓ A BELLAVISTA
0El 9 d’octubre, cicle mitjà va anar d’excursió a Bellavista. 3r i 4t van anar amb la Mim, la Lydia i l’Elisabet. Pel camí van trobar insectes com: centpeus, saltamartins… En arribar a Bellavista es van trobar una escultura de metall i troncs. Més tard, van trobar a la noia que va fer l’escultura i els hi va explicar com l’havia feta.
GOALBALL
0El goalball és un esport per gent amb dificultat visual. Ara us explicarem com es juga.
Es juga amb una pilota que fa soroll per saber cap a on va. El camp fa 9 metres de llarg.
Hi ha 3 jugadors a cada porteria i porten antifaços. Per tant, en aquest esport s’utilitzen molt els sentits sobre tot el tacte i l’oïda.
Ens ha servit per desenvolupar una mica més aquests sentits.
Excursió de cicle inicial
0Els alumnes de cicle inicial van fer una excursió als boscos i camps propers a Puigpelat i Alió. Hi van anar el dimecres dia 9 d’octubre per descobrir els 5 cultius d’aprop de Puigpelat: ceps, oliveres, garrofers, avellaners i ametllers. D’avellaners no en van trobar. Van recolectar fulles, plantes, etc. Amb el que van recolectar van fer una fitxa tècnica. S’ho van passar molt bé.
LES PORTES ROBOTITZADES
1Aquest any a l’escola treballarem la robòtica. A cada classe li ha tocat un robot. Per representar el robot hem decorat la nostra porta. Voleu veure com hem decorat les portes?
La classe de 1r té com a robot el Tale-bot. El Tale-bot és quadrat i amb botons, també serveix per jugar i dibuixar. La porta de primer està feta de plastilina, paper, cartó, cordill i d’un Tale-bot gegant.
La classe de 2n té com a robot el Tiny. Aquest robot s’assembla a un panda, ja que té les orelles i els ulls negres i tot el demés és blanc. Té un control a distància per poder controlar el robot. També té unes peces de puzle grans que serveixen de taulell per poder posar el robot. Les coses que han utilitzat per fer el robot Tiny son paper blanc, colors i paper d’embalar.
A la classe de 3r els hi ha tocat el robot Codey Rocky. El material que han utilitzat és una cartolina negra i una cinta blava. Cada persona de la classe van fer al cap del robot i amb un paper groc van fer el menjaclosques.
La classe de 4t té com a robot el Mind. Pel fons de la porta han fet servir paper blau i blau fort. Per tota la porta hi ha robots petits i al mig hi ha el robot Mind en 3D fet amb porexpan, goma Eva i pintura.
A la classe de 5è li ha tocat el robot Spike. Per fer la porta han utilitzat paper i l’han pintat platejat. Després van fer una lluna a dalt de la porta de color blanc barrejat amb platejat i cada alumne va fer el seu robot petit. La Paloma, la seva professora, els va fer una foto de les cares dels alumnes. Més tard la Paloma va enganxar els robots hi havia un robot que li donava la mà a la lluna i els altres es donaven la mà. A la part de baix de la porta hi havia el logo Spike amb llecs de decoració.
La classe de 6è té com a robot el Micro:bot. És un robot que funciona amb piles , té llums led, rodes, un sensor molt potent i un control per controlar el robot. També pot seguir línies.
La porta està feta de taps, cartó, paper de fumi amb brillant i goma eva.
Noa, Dídac, Judit, Valeria, Ainara
IN FRAGANTI
0Avui hem anat a les classes a veure què feien i … Mireu que feien!!!
A Educació infantil treballaven internivell, per tant, això vol dir que estaven I3, I4 i I5 barrejats.
A la classe d’I3 estaven fent un experiment amb arròs i colorants per veure si podien fer els colors de la tardor. Després a la classe d’I5 estaven fent una ronda de noms, per repassar els noms dels companys.
Els nens de primer llegien un conte a la biblioteca.
La classe de segon estaven aprenent un ball en anglès.
`
A tercer explicaven amb cartes les seves emocions.
José i Gerard
Comentaris recents