AVANÇAR CAP A L’ESCOLA INCLUSIVA

joanpll ( escola antonio machado).
  • Inici
  • QUI SOM.

Estratègies metodològiques emprades a l’escola.

8 novembre 2009

Quan parlem d’estratègies d’aprenentatge de l’escola inclusiva hem de parlar d’estratègies d’atenció a la diversitat, no hi ha estratègies pròpies de l’escola inclusiva però sí hi ha estratègies que no són  inclusives. Aquells mètodes d’ensenyament que respecten el tarannà  i el  ritme de cada nen i nena direm  són pròpies d’escola inclusiva, evidentment no són només d’escola inclusiva, i aquells mètòdes que no respecten al diversitat i tracten a tothom per igual no són  inclusius.

Categories
General
Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

« INCLUSIÓ 0 NO INCLUSIÓ. AQUEST NO ÉS EL DEBAT. CCOO parla d’Inclusió. »

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

administrador

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox