
La Maite i l’Aurora i el psicodèlic arbre-pessebre !
S’acosta Nadal i els nostres alumnes fa dies que preparen amb il·lusió la seva celebració. Alguns ja són a casa amb les seves famílies, altres romandran a l’hospital aquests dies, però tots ells han gaudit de les petites tradicions que envolten a aquestes festes.
Ja fa dies que col·laboren en l’elaboració de les prop de 200 felicitacions nadalenques, que enguany porten inscrit un fragment de la “Tirallonga de monosíl·labs” en homenatge a Joan Oliver , “Pere Quart”.
Han participat en una de les microcàpsules de Sabadell Batega de Ràdio Sabadell, explicant les seves vivències a la planta de Pediatria i a l’Escola.
Han cantat nadales amb les musicoterapeutes.
Han elaborat petits ornaments pel passadís, han començat a escriure les cartes als Reis… En fi, que no ens hem estat de res!
Avui finalment, han fet cagar el Tió. S’han trobat nens i nenes de l’Escola amb els de l’Hospital de Dia, i tots junts amb energia, han cantat i picat la “soca màgica”, que com no podia ser d’una altra manera, anava carregada de regalets per a tots els nens i nenes malalts.
Com sempre el Nadal ens porta la il·lusió a petits i grans i ens fa pensar que tot és possible…
MOLT BONES FESTES !!!
***Ah, i si us ve de gust, podreu veure i escoltar la felicitació. Aquesta és per a TOTS VOSALTRES.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ucNNt3Q4Vk4[/youtube]
Recitada pels nens i nenes, nois i noies: Guillem, Alberto, Alba S., Adriano, Dani, Ausiàs, Vera Li, Alba R., Antonella i Amira.