Estrenem nova web!!

Benvolguts pares i mares, amb l’entrada d’aquest nou curs hem anat elaborant una nova pàgina web de la nostra escola i que ara, en arribar el Nadal, estrenem. Tot i que encara està en construcció, a partir d’ara, per veure les novetats us haureu de dirigir a la nova web. Podeu accedir-hi clicant damunt la imatge:

19-12-2016-16-12-42-1

Castanyada 2016

Aquest any, com ja és tradició a la nostra escola, el divendres dia 28 d’octubre, vam celebrar La Castanyada. Un grup de pares i mares van estar tot el matí rostint les castanyes i, després, els alumnes de 6è van omplir les paperines que cada alumne s’havia preparat. A la tarda vam sortir tots al pati a menjar-nos-les i vam acabar la tarda ballant tots a la pista. Aquí us deixem unes imatges:

El professor Joan Serret fa 100 anys!

4-11-2016-12-11-13-1El professor Joan Serret va ser durant molts anys tota una institució al barri de Torreforta. A banda de realitzar la seva tasca educativa a la nostra escola, també es va involucrar per complet en la vida social del barri. Amb gran dedicació i vocació de mestre, fou molt estimat per tothom, tant per part dels companys mestres com també dels pares i alumnes. El passat mes d’abril, antics alumnes i personal docent del centre li van fer un petit homenatge a casa seva en complir 100 anys de vida. Per molts anys Sr. Serret!!

Programa TEI

teiAquest curs 2016.17 comencem el programa TEI (Tutoria Entre Iguals). És un programa que aposta per la convivència i per la prevenció de conflictes.

El programa consisteix en què els alumnes de 5è curs de Primària tutoritzen als alumnes de 3r curs de Primària. Cada alumne/a de 5è s’encarregarà de tutoritzar a un/a alumne/a de 3r.

Anomenem Tutor/a a l’alumne/a de 5è que s’encarrega d’un alumne de 3r, al qual anomenem Tutoritzat/da. Es formaran parelles d’alumnes que  faran activitats conjuntes i es trobaran un parell de cops per setmana . El vincle que s’estableix entre els/les alumnes de diferents cursos ha de servir per millorar la convivència al centre i per prevenir conflictes, així com mediar-ne en la solució.

S’han fet sessions d’explicació del Programa TEI als alumnes de 3r, 5è i als pares/mares d’aquests cursos.  Després d’explicar als/les alumnes de 5è curs les tasques que han d’assumir els/les Tutors/es i el compromís que això suposa, ja estaran preparats per començar les activitats pròpies del programa.

El dimecres 19 d’octubre al Teatre del Centre Cívic es farà entrega del nomenament oficial i del carnet als/les alumnes que realitzaran la tasca de Tutors/es de la nostra Escola.

Cinema infantil en català

Us deixem el fullet informatiu del CINC (Cinema Infantil en Català) que s’adreça a l’alumnat de primària. Es tracta d’una acció de foment de l’ús de la llengua catalana, que s’inscriu perfectament en l’esperit dels plans educatius d’entorn que impulsa el Departament.

18-10-2016-11-10-40-4