Exposició oral: projecte del rellotge

El mes de maig vam fer l’exposició oral del projecte del rellotge. Ens van venir a escoltar els nens i nenes de l’escola i molts pares.Va anar molt bé.

REESCRIPTURA DE CONTES

Aquest curs hem dedicat cada setmana una estona a reescriure contes tradicionals. Hem treballat l’ESCOLA PETITA i l’ANEGUET LLEIG.

Ens hem organitzat en petits grups de tres o quatre alumnes i cooperativament els hem escrit i il·lustrat.

Aquí els podeu veure.

Projecte compartit

Trobada de les escoles Alfred Mata de Puig- reig, Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà i l’escola de Gironella a Gironella:
Reportatge de TV Berguedà.

LANDART

Al llarg del curs els nens i nenes de Cicle Inicial han fet un taller de LandArt a les hores de plàstica.
Aquí teniu les fotos dels treballs fets dels quatre grups.

GRUP 1

GRUP 2

GRUP 3

GRUP 4

Alerta amb el sol!!!

Avui ens han vingut a explicar què hem de fer per no cremar-nos amb el sol i com hem de protegir la nostra pell. Ha estat molt interessant!!!

ALERTA AMB EL SOL

Vídeo presentació a les escoles de Puig-Reig i Guardiola.

Hem fet un vídeo per presentar-nos als nens i nenes de les escoles de Puig-reig i Guardiola que a finals de maig ens vindran a visitar a la nostra escola.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oQkQYVoBxcw[/youtube]

Visita a la torre del rellotge de Gironella.

Avui al matí hem anat a visitar l’interior del rellotge de Gironella. Hem arribat a l’Ajuntament i ja ens esperàven l’alcalde i en Josep Puig Climent. Ens han fet passar a la sala de plens i allà ens han explicat el que fariem. En grups de vuit hem anat entrant cap a la sala de la maquinària del rellotge i hem vist com funcionava. Hem sentit a tocar quarts i hores. Ens ha agradat molt de veure-ho encara que el funcionament és una mica complicat.

Cliqueu damunt de l’àlbum per veure totes les fotos.

Visita al CosmoCaixa

Sortida al bosc a la tardor