Exposicions orals

Exposicions orals.

POEMAS OTOÑO

Los alumnos de tercero han recitado unos poemas.
La profesora los ha puesto por grupos y cada niño ha hecho el trozo del poema que le correspondía. Los poemas hablaban del otoño y nos los habíamos de memorizar. Luego nos grabaron y lo ajuntaron todo y quedó una película.

Escrivim contes

Durant el segon i tercer trimestre hem reescrit els contes del “Soldadet de plom” i “El molinet màgic”

Sessió de ioga

Aquest curs hem fet una sessió de ioga amb la Teresa, ens va ensenyar com relaxar-nos i poder estar tranquils. Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé!!!

Jornades esportives, Berga 2016

El dimarts 31 de maig vàrem anar al camp de futbol de Berga en unes jornades esportives. Hi havia nens i nenes de 2n de totes les escoles del Berguedà, vàrem fer molt jocs i ens ho vam passar molt bé!!!

Trobada d’escoles a Guardiola

Trobada de les escoles que participem al projecte compartit: 1r i 2n de L’Alfred Mata de Puig-reig, 1r i 2n de l’escola Sant Llorenç de Guardiola i 1r i 2n de l’escola de Gironella.

Internivells C.I.

Aquí teniu una petita mostra dels treballs que fem a internivells.

Exposició oral del projecte de les fàbriques

El dijous 28 d’abril vàrem fer una exposició oral sobre el projecte de les fàbriques. Ho vàrem explicar amb els nens i nenes de P-3, P-4 i P-5, també amb els de 1r, 4t i 6è i alguns pares que van venir a escoltar-nos. Estàvem una mica nerviosos però ho vàrem explicar molt bé.

Fotos exposició oral del projecte de “les fàbriques”

Teatre en anglès: “Alice”

Hem anat a veure l’obra de teatre en anglès “Alice” i així ens anem acostumant a escoltar la llengua anglesa. Ens ha agradat molt perquè ha estat molt visual i ho hem pogut entendre millor.