BICICLETADA AL CENTRE D’INTERPRETACIÓ LLUÍS COMPANYS

SORTIM A PEDALAR

El 16 de maig els alumnes de 4t, 5è i 6è vam fer una bicicletada al Tarròs i allí vam anar al Centre d’Interpretació Lluís Companys.

En arribar-hi, en primer lloc, el senyor Alcalde Amadeu Ros, ens ensenyà les fotografies i poemes que estaven als cubs situats fora del recinte.

Seguidament vam entrar al les instal•lacions i desprès d’haver vist el “bar”, la sala dels “ordinadors” vam entrar a la última sala, la sala de informació digital. En veure la sala tots vam dir que era la més espectacular perquè a part de haver-hi plafons digitals hi havia una pantalla digital gegant on ens hi explicava el testament que va fer Lluís Companys abans de morir.

Més tard van arribar els càmeres de TV3 i tots ens vam posar nerviosos. Mentre anàvem escoltant les explicacions i fèiem preguntes, ells ens filmaven.
Després vam sortir a la sala dels ordinadors i allí, en rotllana, el presentador ens va començar a fer preguntes sobre Lluís Companys: qui era, de què vivia, on vivia, què va fer…

Va ser un dia molt especial per nosaltres. A part de que vam saber més sobre la vida de Lluís Companys ens ho vam passar super bé.
A l’octubre sortirem per TV3!!!

Alumnes de 5è