HEM ANAT A L’INSTITUT

El passat dijous els alumnes de C.Superior vam anar a visitar l’institut Manuel de Pedrolo a Tàrrega.
Quan vam arribar ens va rebre el director, el senyor Planes, que ens va donar la benvinguda i van repartir-nos en dos grups: els de Tornabous i Vilagrassa i els d’Anglesola i M. Mercè Marçal.
Alguns companys del curs passat, que ara ja fan 1r d’ESO, ens van acompanyar durant tota la nostra visita.
Ens van preparar alguns experiments, ens van explicar el dia a dia a l’institut amb un power point i ens anaven comentant el què hi fan a l’institut, sempre acompanyats d’una professora.
Ens vam adonar que tot era molt més gran del que estem acostumats a la nostra petita escola: hi ha quatre classes de 22 o 23 alumnes de 1r d’ESO, tenen un pati dues o quatre vegades més gran que el nostre, també un gimnàs inmens, sala d’actes, biblioteca… uns passadissos llarguíssims!!! I a més a més vam saber que hi haurà noves assignatures com la tecnologia, la química…
A continuació ens van convidar a esmorzar al que anomenen “cantina”, és a dir el menjador. I per últim, en acabar vam entrar a la sala d’actes.
Vam marxar molt contents d’haver-hi pogut anar i veure el que ens espera quan comencem la nova etapa escolar de Secundària.