Anem a pintar!

Som els alumnes de 1r curs. Hem pintat un gerro amb flors. Ho vam filmar i hem posat una cançó perquè pugueu veure com ho vam fer. Ens ho hem passat molt i molt bé.

Comentaris: 7

1. Isard 10 febrer 2014 - 18:32 Contesta

Ens ho hem passat molt bé mirant el video de pintar i el de gladiadors! També ens ha agradat molt el de P-3!

2. Carlota 10 febrer 2014 - 19:17 Contesta

M’ho he passat molt béeeeeee!!!

3. Maria i Laia Casanovas Rius 10 febrer 2014 - 20:36 Contesta

Els dibuixos han quedat molt bonics. Fer anar les pintures és divertit. Ueeeeeeee!!

4. Pau Abad 10 febrer 2014 - 21:08 Contesta

Aquell dia, ens ho vam passar molt bé, vam pintar un gerros molt xulos!!! Els veureu molt guapos.

5. Judith Pérez 12 febrer 2014 - 17:43 Contesta

Va ser tot molt divertit i tothom s’ho va passar molt bé.

6. Mireia (tieta Laia i Maria) Casanovas 13 febrer 2014 - 10:25 Contesta

Però quina classe d’artistes!!!!
    M’han agradat molt els dibuixos de tots, quants colors!!! El vídeo és xulíssim, l’he vist 7 vegades!!! Ja es veu que us ho vau passar molt bé.
    Jo tinc moltes ganes que arribi la primavera i que surtin totes les floretes, perquè on visc jo, ara no se’n veu ni una, perquè està tot blanquet!!!!
    Espero veure molts més vídeos.
    Un petó per tots els alumnes de primer!!!!

7. Carlota 14 febrer 2014 - 22:17 Contesta

Tots vam riure i ens ho vam passar molt béeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ho vam fer molt béeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. I vosaltres?