EL FÒRUM D’ESCOLES VERDES

El dia 10 de desembre el Jordi, la Irina, el Dani i la senyoreta Rosa M. vam anar al Fòrum d’Escoles Verdes a la granja-escola les Obagues de Juneda en representació de la nostra escola.
Allí vam explicar el projecte sobre la mobilitat sostenible que havíem estat treballant durant el curs passat.
Ens ho vam passar molt bé perquè al matí, a l’arribada, ens esperaven uns tutors que ens vam repartir en diferents grups on vam fer l’intercanvi d’experiències entre les escoles verdes de la comarca de Lleida.
A continuació vam esmorzar i vam realitzar més activitats. Després de dinar vam anar a jugar, visitar a la granja per veure els animals i seguidament vam anar a plantar a l’hort.
Per finalitzar, a la tarda, la Irina va sortir juntament amb nens i nenes d’altres grups a explicar com havia anat el dia.
Va ser una experiència molt guai i esperem repetir-la!!!
Jordi, Irina i Dani de C. Superior