VISITA A L’ESGLÉSIA

El passat dimarts dia 17 de desembre, tots els alumnes de religió de l’escola, vàrem anar a visitar l’església del nostre poble, de Tornabous.

Va ser una gran sortida, ja que a més a més de tots nosaltres, vam estar acompanyats i guiats pel Mossèn Carlos Alberto, que molt amablement ens va ensenyar la parròquia.

Vam cantar unes nadales tots junts i  vam encendre la llum de les espelmes que ell mateix ens va regalar, per representar el missatge d’amor de Jesús, que amb la seva llum il·lumina a les persones i junts, vam demanar que aquesta llum ens guiï per bon camí durant tot el Nadal.

Va ser una classe de religió diferent i molt emotiva.”

resized_2013-12-17 16.15.04resized_2013-12-17 16.22.38resized_2013-12-17 16.25.02Jo sóc la llum del món. El qui em segueix no caminarà a les fosques, sinó que tindrà la llum de la vida. (Jn 8, 12).