El passat 18 de novembre va tornar la Imma després de la seva baixa de maternitat.
Fa uns mesos va tenir a l’Ariadna, la seva filla.
El passat 18 de novembre va tornar la Imma després de la seva baixa de maternitat.
Fa uns mesos va tenir a l’Ariadna, la seva filla.
La senyoreta Imma ens fa molt bè la classe i ens ho passem pipa!
Demà em de portar les fotografies per a fer el treball i serà molt diver.
Adeu.
benbinguda senyoreta Imma!!!