HA TORNAT LA SENYORETA IMMA

El passat 18 de novembre va tornar la Imma després de la seva baixa de maternitat.

Fa uns mesos va tenir a l’Ariadna, la seva filla.

2 thoughts on “HA TORNAT LA SENYORETA IMMA

  1. Olga Marti

    La senyoreta Imma ens fa molt bè la classe i ens ho passem pipa!
    Demà em de portar les fotografies per a fer el treball i serà molt diver.
    Adeu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *