LA CARME HA MARXAT

La Carme ha marxat de l’escola perquè li han ofert una feina a l’escola Esperança de Lleida. Diu que ens enyora molt, ja que havia estat molts anys en aquesta escola.

Des d’aquí et desitgem que tinguis molta sort en la teva nova etapa.

p10102751

10 thoughts on “LA CARME HA MARXAT

  1. cristian

    Hola Carme com estàs? Jo vaig anar a visitar
    a l’alcalde i em van donar un premi.
    Cristian

  2. Olga

    Carme t’enyoro, torna si us plau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    TORNA,TORNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Guillem

    Hola Carme tots els nens i nenes de l’escola el Vilot ,t’enyorem molt torna si us plau

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *