La Carme ha marxat de l’escola perquè li han ofert una feina a l’escola Esperança de Lleida. Diu que ens enyora molt, ja que havia estat molts anys en aquesta escola.
Des d’aquí et desitgem que tinguis molta sort en la teva nova etapa.

La Carme ha marxat de l’escola perquè li han ofert una feina a l’escola Esperança de Lleida. Diu que ens enyora molt, ja que havia estat molts anys en aquesta escola.
Des d’aquí et desitgem que tinguis molta sort en la teva nova etapa.

Hola Carme com estàs? Jo vaig anar a visitar
a l’alcalde i em van donar un premi.
Cristian
Hola em dic SMIL.LA m’ha agradat molt el vostre diari adeu de la Smil.la.
Carme t’enyorem molt !
i vam visitar l`alcalde
adeu Carmen
Carme et trobo molt a faltar.
Espero que tornis Carme.
Carme t’enyoro, torna si us plau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TORNA,TORNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola Carme tots els nens i nenes de l’escola el Vilot ,t’enyorem molt torna si us plau
Hola Carme torna a l’escola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo també vull que torni a l’escola…
Els mestres també et trobem a faltar.
Torna Carme que tenim diari digital dit: El vilot digital