PROJECTE INTERDISCIPLINARI

NOU HIT DE LA TEMPORADA!
Com a cloenda del projecte El nostre poble, us mostrem la cançó que han fet els nens i nens de l’escola amb el guiatge de la nostra estimada Gemma.

EL POBLE DELS SOMRIURES

EL NOSTRE POBLE: SILS
Us presentem el vídeo final que recull part del treball que els alumnes de primària han fet sobre el poble de Sils.

DE BOTIGUES!
Els nens i nenes d’infantil hem treballat les botigues i avui ens ha tocat anar a comprar. Després hem fet una visita a les botigues de Mallorquines.

SOM UNS ARTISTES
Relacionat amb el projecte hem dissenyat pobles aplicant la tècnica del collage. Han sortit treballs ben originals! A música entre tots hem composat la lletra d’una cançó.

SORTIDA ALS ESTANYS
Dins del projecte El nostre poble, aquest dijous hem sortit tots als Estanys de Sils. Els alumnes de 2n d’ESO del SES de Sils ens han fet de guies i ens han explicat un munt de coses!! Ho han fet molt bé i des d’aquí volem felicitar-los.

ENQUESTA
Els nens i nenes de primària estem treballant el projecte en grups internivells i avui hem sortit a enquestar la gent del barri de Les Mallorquines. Després treballarem els gràfics amb els resultats que obtinguem.

VISITEM CAN CALL 2n
Hem visitat Can Call. Un veritable museu.

FOTOGRAFIEM LA NOSTRA ESCOLA 1r
Avui hem iniciat el project interdisciplinari “El meu poble”. Haurem de conèixer i estudiar diferents llocs i edificis de la nostra petita població. Avui hem començat per la nostra escola. Els nens i nenes de 1r hem fet fotografies de les instal·lacions. Mireu com ens hem organitzat.

Mentrestant podeu veure els projectes fets els anys anteriors:
MITJANS DE COMUNICACIÓ (2011-2012).
VIATGEM A L’ESPAI (2010-2011).
ENS ENFRUITEM (2009-2010).

Aquest article ha estat publicat en a3) Interdisciplinari: El nostre poble. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.