ACTIVITATS INTERAULA

Per potenciar l’esperit col·laborador i d’ajut entre els nostres alumnes organitzem les activitats interaula els divendres a la tarda.

Aquestes activitats estan pensades perquè els grups estiguin barrejats. Per uns costat farem grups de P3, P4 i P5 i per l’altre grups de 1r, 2n i 3r. Amb això aconseguim que els nens més grans ajudin als més petits i que els petits aprenguin dels grans, ja que tot i aquesta divisió hi haurà sessions que es barrejaran tots (de P3 a 3r). Ajudem a que el nen es relacionin amb altres companys d’escola i no només amb els de la seva aula.

Hem organitzat les activitats interaula al voltant de quatre tallers: TEATRE, MÚSICA, PLÀSTICA I CUINA.
COMENÇA L’ESPECTACLE
Us presentem aquestes dues obres de teatre que els mateixos nens s’han inventat.

Els nens i nenes es diverteixen amb les disfresses i les pintures.

MÚSICA I TRADICIONS
Aquest taller és un espai per aprendre danses i cançons, a més de diferents jocs musicals.
Amb els més grans hem après a rimar i ja tenim el carnet de súper rimadors.

BITLLET DE COLORS
Aquesta primera sessió hem hagut d’agafar un tren, però abans hem hagut de comprar un bitllet per poder viatjar al país dels colors. Ens ho hem passat d’allò més bé, ja que lliurement hem pogut dibuixar i pintar amb diferents materials.

CUINA
En el taller de cuina ens divertim fent receptes i provant diferents menjars.

Aquest article ha estat publicat en b5) Activitats interaula. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a ACTIVITATS INTERAULA

1. Dorian del Pilar diu:

Hola. Me encanta el concepto que esta adquiriendo mi hijo Pau acerca del cuidado del medio ambiente. Lo mejor es que lo tiene presente en todo momento y cada vez que puede nos hace señalamientos de que le gusta o no a “la terra”. Gracias por ayudarnos a educarlo. Dorian del Pilar