Monthly Archives: abril 2011

LA PRIMAVERA A LA COSTINYOLA

Avui la classe de les Abelles A hem anat fins a la Costinyola a observar que la primavera ja fa dies que ha arribat a Camprodon! Hem observat de ben a prop detalls de les flors, animalons, els arbres, els bolets!
I per plasmar el que anàvem veient ho hem dibuixat en un paper intentant fer-lo el més real possible i fixant-nos en tot el que vèiem!
Mentrestant també fèiem fotografies a allò que més ens cridava l’atenció i que trobàvem interessant de compartir. En sabem molt!

costinyola
Sortida a la costinyola

AQUESTES SÓN LES FOTOGRAFIES QUE VÀREM FER NOSALTRES!

DIA DE LES LLENGÜES

Dia de les llengües 2011

El passat 15 d’abril, darrer dia de trimestre, vam celebrar el Dia de les Llengües. Aquest any es titulava “Una Vall de paraules” i ha estat un projecte destinat a fer un recull d’aquelles paraules o expressions que utilitzem a la Vall de Camprodon i que és pròpia del nostre parlar, aquelles paraules que només diem nosaltres i que ens identifiquen amb la nostra vall.

Gràcies a la col·laboració de tot el nostre alumnat, famílies i mestres des de la Comissió de Llengües s’intentarà publicar-ne un recull. GRÀCIES A TOTHOM!!!

De moment aquí teniu unes quantes imatges del que va ser aquesta diada que, per cert, va ser magnífica!

DIA DE LES LLENGÜES

Després de l’èxit obtingut l’any passat, el darrer dia del segon trimestre, tornem a celebrar el Dia de les Llengües.
Des de la comissió de Llengües s’ha organitzat una jornada intensiva amb activitats totes elles relacionades amb 4 llengües: català, castellà, francès i anglès.
Amb la col•laboració a primera hora del matí d’uns quants alumnes de 1r d’ESO, faran representacions en aquests idiomes.
Al llarg del dia hi haurà activitats molt especials a tots els racons de l’escola perquè gaudim d’aquesta festa.

biblio_llave

SANT JORDI

El proper dijous dia 14 d’abril avancem la celebració de Sant Jordi perquè enguany s’escau enmig de Setmana Santa.
Al matí farem la Fira del Llibre recomanat, l’esmorzar facilitat per l’AMPA de l’escola i les actuacions dels nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è.
A la tarda, al casal camprodoní, celebrarem els Jocs Florals i la lectura- interpretada de la llegenda de Sant Jordi pels nens i nenes de p3, p4, p5, 1r i 2n.

Que tingueu una feliç Diada de Sant Jordi (avançada!)

1240489680796_f