GARRAPINYADES

Aprofitant aquest dia que fa de tardor, recuperem una recepta i imatges de la classe de les Àguiles!

“El dimecres dia 29 d’octubre la classe de les Àguiles varem anar a  “ Ca L’Anna” a comprar  les nous per fer la recepta de tardor “GARRAPINYADES”. El sucre el varem anar a comprar el Supermercat ESCLAT. Tots junts varem decidir quants paquets de sucre compraríem. Un cop decidit, cap a la caixa a pagar els paquets de sucre.

A la tarda ens varem posar i cordar el davantal per anar cap a la cuina a fer de cuiners i cuineres. Vàrem preparar els utensilis i materials que necessitaríem (SUCRE, AIGUA,NOUS, PAELLA I CULLEROT DE FUSTA). Seguidament comencem a posar els ingredients a dins de la paella, comencem per les nous, després el sucre i per acabar l’aigua. Utilitzant com a utensili de mesura un pot de plàstic. Finalment les hem posat dintre d’una bosseta de color groc i cap a casa .

Que Bones!! Ens ho hem passat molt bé!!!”

Si no veieu la presentació de diapositives, feu clic aquí.

This entry was posted in General and tagged , , on by .

About escola Doctor Robert

La nostra escola està situada a Camprodon. Està envoltada d'un entorn natural meravellós i de gran bellesa com són els Pirineus i d'un entorn arquitectònic, històric-romànic, com és el Monestir de Sant Pere. L’adreça és : Plaça Sta. Maria, nº8 – 17867 – CAMPRODON Us podeu posar en contacte amb l’escola per telèfon al 972740260, o bé pel correu electrònic : b7000779@xtec.cat