BADASPORT

Els nens i nenes de 5è de l’escola han participat al Badasport realitzat a les pistes d’atletisme de Can Ferrater.

Sortida al Parlament de Catalunya

Durant aquest trimestre els nens i nenes de 5è han treballat a medi social les institucions catalanes, per això van visitar el Parlament de Catalunya.

Aquí teniu un vídeo que recull alguns moments de la sortida.

Esperem us agradi!

Apadrinament lector de 5è a 1r

Els nens i nenes de 5è van conèixer la setmana passada als seus fillols i filloles de lectura. Els van preparar unes activitats i van ajudar-los a llegir! Us anirem penjant fotografies de les parelles de lectura. Aquí en teniu algunes…

Sortida de tardor

El passat dilluns 5 de novembre tota l’escola vam anar a celebrar la Castanyada a la Conreria. Us ensenyem algunes fotografies de diferents moments del dia.

Les nostres colònies a Santa Maria de Palautordera!!!

Aquí teniu un recull d’alguns dels grans moments que vam passar a les colònies de 4t, on ens ho vam passar d’allò més bé!

TEATRE!!

Els alumnes de quart han preparat una obra de teatre. Com a públic hi havia alumnes d’uns altres cursos i  un grup d’avis d’una residència del barri. Tothom ha quedat molt satisfet! aqui us deixem una mostra per a que pogueu veure a aquests artistes!

Sortida a Catalunya en miniatura!

El 26 d’abril els nens i nenes de 4t vam anar d’excursió a “Catalunya en miniatura”, on vam veure les maquetes de tots el llocs emblemàtics de Catalunya, a més, vam passar al taller per aprendre com es feien aquestes maquetes.

A continuació, teniu les fotos del gran dia que vam passar:

Teatre en anglès: “Billy Banjo!”

El passat dimecres 18 d’abril van venir a la nostra escola a respresentar-nos l’obra “Billy Banjo”, una obra de treatre en anglès molt divertida, on vam participar i gaudir d’allò més.

A continuació, les fotografies dels millors moments:

Cursa d’orientació al Turó d’en Caritg

Abans d’acabar el segon trimestre, vam anar al Turó d’en Caritg a fer una cursa d’orientació, la qual prepara cada any el grup de treball de mestres d’educació física de Badalona per a les escoles de la ciutat.

Així, vam poder gaudir d’una activitat diferent amb nens i nenes d’altres escoles en un entorn de natura. A continuació podeu veure algunes fotos.

Sortida al Museu de Badalona

El passat mes de febrer els i les alumnes de 4t vam fer una visita guiada al Museu de Badalona per conèixer la història de la nostra ciutat. Va ser una visita molt enriquidora on vam aprendre moltíssimes coses noves. Però tot no va ser això, després vam anar a dinar al parc de Can Solei i ens ho vam passar bomba!