Apadrinament lector

El passat 3 de juny els/les alumnes de 4t es van acomiadar dels sues fillols i filloles de P5.

Colònies 2019

Aquí teniu un recull d’alguns dels grans moments que vam passar a les colònies de 4t, on ens ho vam passar d’allò més bé!

BADAORIENTACIÓ

El divendres 15 de març, vam anar al Turó d’en Caritg a fer una cursa d’orientació, la qual prepara cada any el grup de treball de mestres d’educació física de Badalona per a les escoles de la ciutat.

Així, vam poder gaudir d’una activitat diferent amb nens i nenes d’altres escoles en un entorn de natura. A continuació podeu veure algunes fotos.

CARNESTOLTES

El divendres 1 de març,  els/les alumnes de 4t  ens vam disfressar i vam gaudir amb el grup “La Tresca i la Verdesca”.

Va ser molt divertit!!!

SPIRIBOL

El passat divendres 22 de febrer, els alumnes de quart van poder gaudir d’una divertida sessió de Spiribol.

EXPERIMENT DE L’APARELL RESPIRATORI.

Hem utilitzat material reciclat per du a terme un experiment sobre el funcionament de l’aparell respiratori.

L’APARELL RESPIRATORI.

Des de medi hem treballat l’aparell respiratori i hem fet una maqueta a petita escala de com és per dins.

VISITA AL MUSEU DE BADALONA

Visita al Museu de Badalona.

El passat dijous 14 de febrer, els/les  alumnes de 4t vam visitar el Museu de Badalona i la Casa dels Dofins. Va ser una visita molt interessant ja que ens van ensenyar la nostra ciutat a l’ època dels romans.

Desprès vam anar al Parc de Ca l’Arnús a jugar, ens ho vam passar molt bé.

Concert de Nadal 4t 2018

Aquí us deixem el vídeo del Concert de Nadal. Esperem que us hagi agradat.

Bones festes!

Sortida a la pista de gel.

Ahir, 19 de desembre,  els nens i les nenes de 4t van anar a patinar sobre gel. Van gaudir moltíssim a la pista de gel de Sant Josep.