Hem canviat d’adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.

Sereu redirigits al nou lloc en 0 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

CANVI DE PÀGINA WEB

PÀGINA WEB TANCADA!

Estem reinventant-nos!

És per això que hem tancat aquesta pàgina web per poder donar-vos el millor servei i actualitzar-nos.

Si voleu veure la nostra nova versió, cliqueu aquí. Trobareu molta més informació:

MENJADOR 2019-2020

PODEU TROBAR ELS MENÚS A LA NOSTRA PÀGINA WEB (A L’APARTAT DE MENJADOR / MENÚS) O CLICANT AQUÍ.

Publicat dins de Menjador | Deixa un comentari

INICI DEL CURS

BENVOLGUDES FAMÍLIES I ALUMNES,

DEMÀ, 12 DE SETEMBRE, ENS TORNEM A TROBAR A L’ESCOLA PER INICIAR UN NOU CURS.

US ESPEREM AMB MOLTES GANES!

EQUIP DE MESTRES DE L’ESCOLA ARRAONA

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

MARXEM DE L’ESCOLA A L’INSTITUT!

El dia 20 ens hem acomiadat oficialment de l’escola. Ha sigut un dia ple d’emocions. Amb la Laura Pérez vam preparar un ball i els nostres fillols ens han donat una capsa amb les coses de la graduació i una sorpresa.

Hem llençat els birrets a l’aire, hem vist el vídeo dels nostres records amb les nostres famílies, l’Elena ens ha vingut a veure, ens hem fet infinitat de fotos, hem plorat, hem rigut….

Un dia inoblidable i ple de contradiccions.

Us vindrem a veure!

Publicat dins de 4. CICLE SUPERIOR, SISÈ | Deixa un comentari

¡TODOS A BAILAR!

Nada mejor que un buen baile para acabar el curso…y arte en la escuela nos sobra.

¡Aquí tenéis un vídeoque lo demuestra!

FELICES VACACIONES DE VERANO.

RECETAS

Los alumnos de 3ºB hemos estado trabajando las recetas de cocina desde el área de lengua castellana. Hemos aprendido los pasos que hay que seguir para escribir, explicar y elaborar una receta y lo hemos puesto en práctica elaborando en el cole unas recetas de fruta muy divertidas. ¡Lo hemos pasado genial!

Con estas recetas hemos participado también en el concurso de recetas de frutas “Afrucat”.

Pinchad en la imagen para ver los vídeos y la fotografías de las recetas.

Publicat dins de 3. CICLE MITJÀ, TERCER | Deixa un comentari

SUPER FESTA DE L’ESCUMA!

Un any més arriba fi de curs i la festa de l’escuma.

Aquest any la Mireia ens ha fet unes fotos espectaculars. Mireu que bé que en ho estem passant!

A l’hora de plegar sisè hem anat a la Sala d’actes i hem fet un pica pica per acomiadar-nos. La majoria hem acabat plorant…i és que ens costa molt deixar la nostra escola.

Us vindrem a veure l’any vinent i ens tornarem a banyar a la Festa de l’escuma.

Publicat dins de 4. CICLE SUPERIOR, ACTIVITATS ESCOLA, GENERAL, SISÈ | Deixa un comentari

LAURA ET TROBAREM A FALTAR!

El dia de fi de curs ens van acomiadar de la Laura perquè marxa a Barcelona el curs vinent.

L’Urwa i el Roberto, els presentadors de l’acte, li van fer entrega d’un llibre que havíem fet entre tota l’escola i d’una capsa amb regals.

El Xavi va dir unes paraules també. Va ser un discurs molt emotiu on li agraïa tot allò que havia fet per l’escola el temps que havia estat amb nosaltres.

Els alumnes de sisè vam estar en primera fila perquè nosaltres també marxàvem el curs vinent i perquè tant la Laura com nosaltres feia nou anys que estàvem a l’Arraona.

Laura, t’estimem i et desitgem bona sort allà on vagis!

Cliqueu aquí per veure les fotografies