ENS ENCANTA L’ART TERÀPIA

Al llarg del curs els alumnes de 5è hem estat fent diferents dinàmiques al Taller d’habilitats socials, però hi ha dues que ens agradaria compartir i que us animéssiu a provar-les:

D’una banda hem estat anant a la sala de relaxació on hem aprés tècniques de distensió, respiració i relaxació, a més a més de poder fer visualitzacions i exercicis per a treballar les nostres emocions.
D’altra banda hem descobert els beneficis de l’art teràpia. Cada alumne va triar l’animal que més li venia de gust pintar, però no era un dibuix qualsevol sinó que estava tant detallat que era com un mandala.

El principal objectiu de pintar aquest tipus de dibuix és fomentar la concentració, aportar serenitat, reflexió i calma, a més a més de ser una tècnica per expressar a través dels colors les nostres emocions.

Al principi quan la mestra ens ho va plantejar teníem dubtes de què realment aconseguíssim tot això, la nostra satisfacció va ser tal que estem desitjant tornar a tenir una estona per a nosaltres i sabeu què? l’art teràpia pot ser beneficiosa no només per a nosaltres sinó que també podeu practicar-la els adults!

Cliqueu a la imatge per veure més fotografies.

Publicat dins de 4. CICLE SUPERIOR, CINQUÈ | Deixa un comentari

LA SOFÍA ROYERO (4rtA) GUANYA EN EL CONCURS SAMBORI ÒMNIUM 2019

La Sofía Royero alumna de la classe de 4t A de la nostra escola Arraona, ahir dilluns 18 de març, va recollir el premi, com a tercera finalista en la categoria de CM, del 13è Premi Sambori Òmnium Cultural de narrativa escolar, demarcació del Vallès Occidental. A més a més, Sofia opta, juntament amb els altres premiats de les altres demarcacions, al Premi Sambori Òmnium Catalunya 2019.

El lliurament de premis es va celebrar a la Vela de l’Estruch i va comptar amb l’actuació de l’Àngel de Miguel García, acròbata sabadellenc que va amenitzar l’acte amb les seves acrobàcies sobre un llit elàstic.

Tot l’equip de mestres de l’Escola Arraona volem felicitar a Sofia i a la seva família per la feina ben feta i l’esforç demostrat.

La Sofia Royero recollint el diploma del seu premi. Cliqueu per veure més fotografies de l’acte d’entrega de premis.

Publicat dins de 3. CICLE MITJÀ, QUART | Deixa un comentari

NYAM, NYAM!

El divendres 15 de març els alumnes de segon vam rebre una visita molt especial: a la Menjamina i el seu amic. Ens van explicar moltes coses dels berenars saludables, vam aprendre què ens aporten cadascun dels aliments que mengem i ens van fer viatjar fins a la seva botiga per poder comprar el berenar. Aquí podeu veure les activitats que vam realitzar:

RACONET DE LECTURA

Els alumnes de 2n de Primària, aquest curs han estrenat un raconet de lectura a la biblioteca de l’escola. Hi van dos cops per setmana, durant vint minuts i en grups de 3 o 4 nens/es. Trien un conte, es treuen les sabates, es posen còmodes i gaudeixen de valent.

Publicat dins de SEGON | Deixa un comentari

ACTIVITAT ONG MOSKITIA

El dimarts 12 de març, des de la ONG Moskitia ens van venir a explicar quina era la seva tasca i després ens van deixar jugar amb un mèmori de paraules en català i miskito. Ens va agradar molt! Moltes gràcies Xantal i Paco per explicar-nos tantes coses!

Publicat dins de 2. CICLE INICIAL, SEGON | Deixa un comentari

15 MARÇ: JORNADA DE PORTES OBERTES!

El proper 15 de març farem la jornada de portes obertes a la nostra escola. Es realitzarà una visita per les instal·lacions de l’escola i podreu veure en directe com treballem.

Us atendrem des de les 15.30 fins a les 18 hores.

Vine a visitar-nos! Us esperem!

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

CARNESTOLTES

El passat divendres 1 de març tots els alumnes de l’escola ens vam disfressar sobre el tema del circ. Ens ho vam passar genial a la rua, gràcies a la batucada que van fer els alumnes de 6è. Tot un èxit!

Mireu què bé van quedar les disfresses i el photocall!

Cliqueu aquí per veure les fotografies del photocall.

Publicat dins de ACTIVITATS ESCOLA | Deixa un comentari

SORTIDA A L’AQUARIUM

El dia 5 de març hem anat d’excursió a l’Aquàrium de Barcelona, hem vist peixos d’aigua calenta i d’aigua freda, pops, cavallets de mar i fins i tot uns taurons. Hem dinat a un parc i després hem anat amb els nens i nenes de segon que també estaven de sortida per allà a prop.

Publicat dins de 2. CICLE INICIAL, PRIMER | Deixa un comentari

SORTIDA A BARCELONA

El passat dimarts 5 de març vam anar d’excursió a Barcelona, al Museu Blau. Ens va encantar veure el museu i vam aprendre moltes coses dels éssers vius. Després de dinar vam poder jugar una bona estona a unes estructures i uns tobogans que hi havia a un parc a prop del museu. Ens ho vam passar genial!

ESPAIS

Els grans de 4rt han vingut a jugar amb els nens i nenes d’infantil als espais.

Publicat dins de 1. EDUCACIÓ INFANTIL, QUART | Deixa un comentari