ELS PRIMERS DIES A LA CLASSE DE P3

No fa gaires dies que hem començat el nostre camí a  l’escola Argentona.  Un camí nou ple de novetats, sorpreses, alegries, jocs, activitats, cançons, descobriments, emocions… i algun plor.

Hem començat a conèixer els nous companys i companyes, a les nostres mestras, a descobrir els raconets de la nostra classe i el nostre pati. Mica en mica, anem adaptant-nos al ritme, a les rutines i a les dinàmiques de l’escola.

Hem rebut la visita de la Lluna Bruna i nosaltres, acollidors de mena, no només els hem donat la benvinguda, sinó que a més a més els hem fet els honors, decidint que serem  LA CLASSE DE LA LLUNA!!!

Perquè pugueu veure tot això de ben a prop, aquí us deixem un tastet de fotos dels nostres primers dies a l’escola!!!