Han arribat les marietes Filo

Han arribat les marietes “Filo”. Cada dimarts vindran  a la classe de la Lluna i els dimecres a la del Sol. Ens han explicat que ens portaran contes, jocs, làmines d’art, audicions… que ens faran observar amb atenció, interpretar, reflexionar, fer hipòtesis… o sigui que ens ajudaran a encendre la bombeta de les bones idees!!!

Per poder fer-ho millor, hem fet dos grups i hem triat el nom. Les llunes roses i les llunes blaves.  Els sols negres i els sols blaus.

Carta als Reis

ESTIMATS NENS I NENES de P3, P4 i P5 DE L’ESCOLA ARGENTONA,

ENS HEM POSAT MOLT CONTENTS QUAN EL NOSTRE AMIC FUMERA ENS HA EXPLICAT QUE SOU UNA COLLA BEN AVINGUDA, QUE US AGRADA AJUDAR, COL·LABORAR, PARTICIPAR  I QUE SOU UNS BONS AMICS I AMIGUES QUE SABEN JUGAR MOLT BÉ JUNTS.

AL PASSAR PER DAVANT DE LA VOSTRA ESCOLA HEM PENSAT QUE  US MEREIXEU QUE US DEIXEM UNS REGALS PER JUGAR I EXPERIMENTAR AMB LA LLUM, PERÒ HAUREU DE BUSCAR-LOS. VA QUE US DONAREM UNA PISTA PERQUÈ L’ESCOLA ÉS MOLT GRAN! HEU D’ANAR A UN LLOC ON CORREU, SALTEU, CANTEU I BALLEU!!!

ESPEREM QUE US AGRADIN, GAUDIU-LOS I CUIDEU-LOS MOLT!!!

TAMBÉ US DEIXEM UN SAQUET DE CARBÓ PER AJUDAR-VOS A RECORDAR QUE SEMPRE HI HA COSETES QUE PODEM MILLORAR.

MOLTS PETONS!!!

MELCIOR, GASPAR I BALTASAR

Argeganters

Aquest dijous els Argeganters, la colla gegantera de l’escola, han volgut donar la benvinguda als nens i nenes d’Educació Infantil i de primer, per això ens han convidat a ballar amb la Merlina, la Pepeta i en Martí. I per arrodonir la tarda, l’Anna i la Nuri, les cuineres ens han preparat  pa amb xocolata per berenar.

Gràcies a totes i tots els que ens heu dedicat aquesta tendra acollida!!!

ELS PRIMERS DIES A LES CLASSES DE P3

No fa gaires dies que hem començat el nostre camí a “l’escola dels grans”.  Un camí nou farcit de novetats, sorpreses, alegries, jocs, activitats, cançons, descobriments, emocions… i algun plor.

Hem començat a conèixer els nous companys i companyes, a trobar-nos bé amb les nostres “senyus”, a descobrir els raconets d’aquesta gran escola… Mica en mica, anem adaptant-nos al ritme, a les rutines i a les dinàmiques de l’escola.

Hem rebut la visita del sol Oriol i de la Lluna Bruna i nosaltres, acollidors de mena, no només els hem donat la benvinguda, sinó que a més a més els hem fet els honors, decidint que serem LA CLASSE DEL SOL I LA CLASSE DE LA LLUNA!!!

Hem visitat les classes dels nostres germans i germanes grans, hem conegut l’Àlex, la nostra mestra de música.

Fins i tot una tarda ens hem arribat fins al parc del camp de futbol i hem passat una bona estona jugant.

Els Argeganters també han volgut donar-nos  la benvinguda a l’escola organitzant una ballaruca amb la Merlina, la Pepeta i en Martí i per acabar de celebrar-ho com cal, les cuineres, la Nuri i l’Anna, ens han convidat a berenar pa amb xocolata!!!

I perquè pugueu veure tot això de ben a prop, aquí us deixem un tastet de fotos dels nostres primers dies a l’escola!!!