VISITA AL “ MUSEU PICASSO”

ELS NENS I NENES DE P5 ESTEM TREBALLANT L’ARTISTA PABLO PICASSO I HEM FET UNA VISITA AL MUSEU DE BARCELONA I UN PASSEIG PEL PARC DE LA CIUTADELLA.

A L’ARRIBAR AL PARC HEM ESMORZAT I TOT SEGUIT HEM FET LA VISITA AL MUSEU. LES NOSTRES GUIES ENS HAN DEIXAT OBSERVAR QUATRE RETRATS I ELS HEM COMENTAT ENTRE TOTS,CADASCÚ HA DONAT LA SEVA OPINIÓ. SOM UNS BONS OBSERVADORS I ENS HAN FELICITAT!

DESPRÉS DE LA VISITA  HEM TORNAT AL PARC PER DINAR.QUINA GANA!

TOT SEGUIT HEM TINGUT UNA ESTONA PER ANAR A JUGAR!

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ I HEM GAUDIT D’UN MOLT BON DIA!

AQUÍ US DEIXEM UNA PETITA MOSTRA.

Carta als Reis

ESTIMATS NENS I NENES de P3, P4 i P5 DE L’ESCOLA ARGENTONA,

ENS HEM POSAT MOLT CONTENTS QUAN EL NOSTRE AMIC FUMERA ENS HA EXPLICAT QUE SOU UNA COLLA BEN AVINGUDA, QUE US AGRADA AJUDAR, COL·LABORAR, PARTICIPAR  I QUE SOU UNS BONS AMICS I AMIGUES QUE SABEN JUGAR MOLT BÉ JUNTS.

AL PASSAR PER DAVANT DE LA VOSTRA ESCOLA HEM PENSAT QUE  US MEREIXEU QUE US DEIXEM UNS REGALS PER JUGAR I EXPERIMENTAR AMB LA LLUM, PERÒ HAUREU DE BUSCAR-LOS. VA QUE US DONAREM UNA PISTA PERQUÈ L’ESCOLA ÉS MOLT GRAN! HEU D’ANAR A UN LLOC ON CORREU, SALTEU, CANTEU I BALLEU!!!

ESPEREM QUE US AGRADIN, GAUDIU-LOS I CUIDEU-LOS MOLT!!!

TAMBÉ US DEIXEM UN SAQUET DE CARBÓ PER AJUDAR-VOS A RECORDAR QUE SEMPRE HI HA COSETES QUE PODEM MILLORAR.

MOLTS PETONS!!!

MELCIOR, GASPAR I BALTASAR

Sortida a les Basses de Can Castells

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DEL WATERPOLO I L’ESGRIMA HEM FET UNA SORTIDA A CAN CASTELLS.HEM OBSERVAT COM ÉS EL NOSTRE ENTORN A L’ESTACIÓ DE LA TARDOR:HEM VIST ELS PEIXOS DE COLORS DE LA BASSA,ELS COLORS DE LES FULLES,ALGUNS BOLETS I CARGOLS.

HEM DINAT EN UN PRAT BEN ASSOLELLAT I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ  JUGANT AL JOC DEL MOCADOR, A AMAGAR-NOS , JUGAR AMB BRANQUES I  SORRA FENT D’EXCAVADORS, FENT CORONES DE FLORETES I FINS I TOT ENFILANT-NOS EN ALGUNS ARBRES DEL VOLTANT!!

HA ESTAT UN DIA MOLT DIVERTIT TOT GAUDINT D’UN ENTORN PROPER BEN BONIC!

SORTIDA A LA FONT DEL MIG

El dia 27 de setembre, com ja és habitual per anar fent boca, les nenes i els nens de P4 i P5 vam fer la primera sortida del curs.

Primer vam anar a la Font del Mig a esmorzar i, un cop passada una bona estona, vam anar fins a la Font Picant. Com vam trobar que una altra escola de nois i noies mooolt grans també van tenir la idea de passar el dia a la Font Picant,  vam jugar a l’esplanada de dalt de la Font.

Ens ho vam passar pipa!!! Vam pujar, baixar, córrer, saltar, vam arrossegar branques… un dia complet en molt bona companyia.

Argeganters

Aquest dijous els Argeganters, la colla gegantera de l’escola, han volgut donar la benvinguda als nens i nenes d’Educació Infantil i de primer, per això ens han convidat a ballar amb la Merlina, la Pepeta i en Martí. I per arrodonir la tarda, l’Anna i la Nuri, les cuineres ens han preparat  pa amb xocolata per berenar.

Gràcies a totes i tots els que ens heu dedicat aquesta tendra acollida!!!