Sortida a Girona

UN FANTÀSTIC DIA A GIRONA
El passat divendres 7 de maig vam anar al centre de la ciutat de Girona, per tal d’apropar-nos i entendre una mica més com vivia la societat durant l’edat mitjana.
Vam poder visitar l’Església de Sant de Pere de Galligants, L’Església de Sant Feliu, els banys àrabs, la Catedral i el casc antic (muralla, call jueu…).
Tot un plaer poder gaudir de la història en una ciutat tan encisadora.

Maquetes cèl·lula

APRENEM MÉS COSES SOBRE LA CÈL·LULA

A medi estem realitzant el tema de la cèl·lula, la base de la vida. És un tema una mica complicat pels noms científics que ens hem d’aprendre i per assimilar-ho millor hem realitzat en petits grups una maqueta d’una cèl·lula animal o una cèl·lula vegetal.

Els resultats són excel·lents!! I ens ho hem passat molt bé fent-les. Us deixem unes fotos per tal que pugueu veure com ens han quedat  🙂

Dinàmiques de grup

A cinquè durant algunes hores de tutoria anem treballant diferents dinàmiques de grup, és a dir, a la dinamització i cohesió del grup-classe i també a la gestió i resolució positiva de conflictes. Les dinàmiques de grup són pràctiques que es porten a terme a l’aula i que fan possible que un agrupament de persones (com és la suma del total dels alumnes d’una classe) esdevingui un grup cohesionat i ben avingut. El seu objectiu general és, doncs, l’aprenentatge, teòric i pràctic, mitjançant l’experiència vivencial participativa.

DENIP

Els alumnes de 5è i 6è de l’escola van celebrar el DENIP el passat 29 de gener. Durant aquest dia van fer dues activitats:

1. Van veure un vídeo de la fotògrafa Angelica Dass sobre el color de la pell que és titula “De quin color és un llapis de color carn?” i vam poder reflexionar sobre aquest tema.
  2. I vam decorar els nostres halls amb núvols, gotes i cors amb paraules relacionades amb la Pau. Ens ha quedat tot ben guarnit I ens ho vam passer d’allò més bé.

I no ens oblidem que: “No hi ha camí per la pau, la pau és el camí” (M. Gandhi)