Sortida al Castell de Burriac

Dijous Llarder vam pujar tot el cicle mitjà fins el castell de Burriac. De camí al castell ens vam desviar una mica per poder passar per la font del Ferro, la de l’Esquirol i la de l’Esquirolet.

Vam arribar fins el castell i vam poder observar el relleu de costa del Maresme. Les vistes eren magnífiques.

La baixada va ser molt divertida i vam dinar a la font Picant. Tots els grups ens vam fer un aperitiu molt saborós.

Va ser una sortida molt divertida.

HEM EXPERIMENTAT AMB L’AJUT DELS NENS I NENES DE 1R D’ESO

El passat dimecres els nens i nenes de 1r d’ESO de l’institut d’Argentona van venir a la nostra classe per fer un experiment junts.

Primer ens van explicar en quins estats de la matèria pot estar l’aigua i relacionat amb això també ens van explicar el cicle de l’aigua

Per tal d’entendre-ho millor van crear un núvol dins de la classe.

Ho van explicar molt bé  i ens va agradar molt.

Caixes Niu

Com cada any el passat dimecres 19 de febrer uns pares de l’escola van venir a explicar-nos moltes coses dels ocells. l’explicació va ser molt interessant i tots vam estar molt atents.

Al pati de l’escola tenim dues caixes niu. Vam mirar què hi havia dins de les caixes niu, vam intentar saber quin tipus d’ocell havia estat, si hi havia ous que no s’havien trencat…

La gran sorpresa va ser trobar-nos un pollet mort que ens va encuriosir a tots els nen i nenes.

Va ser molt interessant!

Taller de Sabó

Com escola verda que som, els nens i nenes de quart, hem après a fer reutilització d’un element que es fa servir molt a casa i que és molt contaminant si el tirem per l’aigüera. aquest producte és l’oli que una vegada ja s’ha fet servir el podem convertir amb sabó.

Ha estat un taller molt interessant i divertit. Segur que a casa el provarem de fer amb els papes.

Colònies

Aquest any els nens i nenes de 4rt. hem anat de colònies a Santa Maria de Palautordera a La Granja.

Hem fet activitats diferents a altres colònies. Hem treballat en equip per tal d’aprofundir en les nostres emocions, en la cohesió, l’autoconeixement, l’autoestima, la comunicació positiva, la confiança amb els companys… Per treballar tot això hem fet activitats “super xules” com per exemple : el laberint amb els ulls tapats,  Indiana Jones també amb els ulls tapats, el tobogan vermell , jocs de nits i moltes més activitats.

ENS HO HEM PASSAT PIPA!!!!

Hem anat a la Font Picant!

El dimecres 18 de setembre, com cada any, hem començat el curs fent una sortida tots els alumnes del  cicle junts  per tal d’anar fent pinya, poder conèixer els alumnes nous  i  crear noves relacions després del llarg estiu que acabem de deixar enrere.

L’Eli, la Rosa, la Pilar, la Sacri i en Diego ens han preparat un seguit de jocs per fer possible un matí ple de rialles i diversió.

Hem jugat a arrencar cues, relleus, matabolets, mocadors i paracaigudes. També hem esmorzat tots junts a la Font Picant.

Aquí teniu un recull de fotos de record d’un matí molt divertit!

Ed. Física: Jornades de bàsquet

Per segon any consecutiu, el Club de Bàsquet Argentona ha passat per la nostra escola amb l’objectiu de promocionar aquest esport entre els nostres alumnes de 1r. fins a 4t. de primària.

Els nens i les nenes s’han engrescat de seguida amb els  jocs i les activitats proposades. Les activitats s’ha desenvolupat en  2 sessions de 50 minuts aproximadament.

Donem les gràcies a tots els monitors i monitores que ho han fet possible!!!!

Sortida Arenys de Mar

El passat divendres 31 de maig tots els nens i les nenes de l’escola vam anar a passar el dia a la platja d’Arenys de Mar.

Els alumnes del tercer  vàrem anar a recollir petxines a la sorra i després vam fer un passeig amb barca i vam realitzar diferents activitats relacionades amb el món del mar i de la perca.

Finalment vam decidir anar a mullar-nos als peus perquè feia molta calor.