Aquest dijous hem celebrat Santa Cecília. Hem assistit a un concert i hem conegut alguns dels instruments que han fet servir els musics. Les cançons que feien eren molt divertides i animades!
Mes: novembre de 2014
Dic la meva. 1r A
Els nens i les nenes de la classe dels rellotges de Cucut ja hem començat a fer l’activitat de “Dic la meva” on cada un de nosaltres explica als seus companyes un animal. Aquí us deixem el primers que ho hem fet, a mida que vagin passant les setmanes anirem penjant la resta d’exposicions.
Presentació del conte “Les nostres Festes”
La Maria Mora, una de les autores del llibre “Les nostres Festes” ens ha vingut a presentar en Quet i en Broc, dos personatges que ens expliquen les festes d’Argentona.
Visita guiada Teatre-Museu Dalí- 1r A
Els nens i les nenes de la classe dels rellotges de cucut hem volgut deixar plasmat el que més ens va agradar del Teatre-Museu Dalí. Per això hem creat una presentació de diapositives, hem escrit el text i hem parlat del que vam aprendre. Ara si que ja estem preparats per fer-vos una visita guiada virtual! Us animeu a escoltar-la amb ells a casa?
Teatre-Museu Dalí.
Seguim treballant en Dalí i aquest cop hem anat al Teatre-Museu Dalí, on hem après moltes més coses sobre aquest artista tant enginyós. Les seves obres d’art i els seus somnis, ens han deixat a tots meravellats.
Nous documents!
A l’apartat de documents podeu trobar les dates de les sortides, de la piscina i del ” Dic la meva”
