Maquetes amb circuits elèctrics

Els alumnes de 6è estem realitzant unes maquetes amb material reciclat i amb un circuit elèctric incorporat.

Ens distribuïm en diferents grups i a partir d’aquí pensem que volem representar i com. Portem el material necessari i les fem.  Aquest curs hem fet fars, l’Empire State, un hotel, un camp de futbol, la torre Tesla, una roda de fira, un camió, una nau espacial…

Realment som uns grans artistes i ens han quedat totes molt bé!!!!

Tir amb arc

El passat dimarts 14 de gener ens va fer una visita en Joan a la classe dels arquers!!! Ens va portar dos models d’arcs i fletxes i ens va explicar un munt de coses sobre la seva evolució i la pràctica de tir amb arc!

Va ser un plaer compartís amb nosaltres el seu temps!!!

Taller del soroll

El passat dimecres, els alumnes de sisè vam realitzar un taller del sorroll molt interessant aprofitant que estavem estudiant el so a medi.

Vam aprendre a diferenciar entre so i sorroll, vam veure com funcionava un sonòmetre, vam parlar de l’ecolocalització i de moltes més coses relacionades amb el so.