COM FUNCIONEN LES NEURONES?

El passat divendres 10 de maig, els alumnes de 3r ESO de l’Institut d’Argentona, ens van fer un taller molt pràctic sobre el sistema nerviós i les neurones.
Ens van explicar amb maquetes, dibuixos i exercicis com reacciona el sistema nerviós i com les neurones s’envien la informació.
Ha estat una activitat molt enriquidora tant pels nostres alumnes com pels alumnes de l’insitut, molts d’ells ex-alumnes de l’escola. Un plaer tornar-vos a veure!!
Gràcies!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *