Taller de ciències

Avui els alumnes de 3r ESO de l’IES Argentona- ex alumnes de l’escola-  han vingut a sisè   per treballar amb nosaltres  i ens han donat  una classe a on hem hagut d’experimentar, hem reflexionat i hem fet hipòtesis de treball sobre “ El funcionament de les neurona”. Ens han portat maquetes i hem après moltes coses.

Tallers

Els alumnes de 6è hem tingut la sort de gaudir aquest mes d’octubre de dos tallers, un sobre “primers auxilis” i l’altre sobre “tabaquisme”.

El de primers auxiliars va ser molt interessant perquè ens van ensenyar què hem de fer quan ens cremen, com immobilitzar el braç o la cama quan ens fem mal i com reaccionar davant d’una situació d’ennuegament.

En canvi, en el taller de tabaquisme  havíem de pensar quines afirmacions sobre el tabac eren certes o falses i el perquè. I també, a través d’un joc de rol, ens van demostrar com la pressió social pot fer que escullis una opció diferent a la que creus. Realment, ens va fer pensar molt.

Sortida Convivència

Els alumnes de cicle superior hem anat a la Font Picant a fer la sortida de convivència d’inici de curs.

SORTIDAHa estat un matí ple de rialles, emocions i diversió!

Hem jugat al mocador, a curses de relleus, a matar, a polis i cacos, a la rotllana “King King”…,  jocs que ens han fet compartir moments especials entre tots els nens, nenes i mestres del cicle.

Us deixem un recull de fotos per tal que en gaudiu tant com ho hem fet nosaltres.