Comiat sisè

Avui hem acomiadat els grans de l’escola i els hi hem preparat un petit comiat per desitjar-los molta sort en aquest camí que emprenen cap a l’institut.

COMIAT

Esperem que gaudiu d’aquesta nova etapa!

Espectacle: El Rei Lleó

Després de molta feina, esforç i dedicació, ahir per fi els alumnes de 6è van presentant amb molt d’èxit l’obra “El Rei Lleó”. Un gran espectacle que va ser tot un èxit.

Des de l’escola us volem felicitar a tots, alumnes i mestres,  per la gran feina feta!

REI LLEÓ

Us deixem un recull de fotos de cada grup fetes per en Pep. Moltes gràcies Pep!!!

COLÒNIES: CALA MONTJOI

COLONIESEls dies 10, 11 i 12 de maig els alumnes de 6è vam anar de colònies a la Cala Montjoi!!

Allà hem gaudit junts de moltes activitats. La primera anar en vaixell, un gran repte amb les onades amunt i avall, què divertit!!. Una vegada a la Cala vam fer d’altres activitats com: fer malabars, tir amb arc, tirolina, mini-golf, jocs de platja, estampació, rocòdrom, activitats de nit… i com no… dormir i descansar amb els amics.

Aquestes colònies ens han ajudat a conviure i a apropar-nos més als nostres companys/es. De ben segur que les mantindrem en el record, ja que són les últimes del nostre pas per la primària.

Us deixem amb un recull de fotografies per tal que a casa en torneu a gaudir.

Cosmocaixa

El passat divendres 17 de març els alumnes de 6è vam fer una sortida al CosmoCaixa de Barcelona.

Vam realitzar dos tallers:

COSMOCAIXA

• L’energia: En aquest tallerens van proposar experiments per descobrir curiositats de l’energia, per esbrinar quin és el seu origen i comprovar quines són les transformacions que pot experimentar i per prendre consciència de les investigacions que s’estan duent a terme per reduir el consum de combustibles fòssils.
  • Els fenòmens elèctrics. A través d’experiments vam descobrir que l’electricitat és un fet natural i que es troba present en tots els materials que ens envolten, així mateix vam prendre consciència del perill que suposa l’electricitat.

Us deixem amb un recull de fotos amb les que esperem en gaudiu tant com ho vam fer nosaltres.

TALLER DE LES NEURONES

El passat dia 3 de març ex-alumnes de l’escola i actuals alumnes de l’institut d’Argentona van venir a fer-nos un taller.

Ens van explicar el sistema nerviós i com funcionen les neurones del nostre cos. Ho van fer mitjançant maquetes elaborades pels alumnes i a través de diverses activitats.

Varem aprendre com s’envien la informació entre les neurones i quin és el nostre temps de reacció davant de certs estímuls.

Ha estat una experiència molt enriquidora.

neruones

Filosofia 3/18

Els alumnes de 6è A i B a Filosofia estem treballant “LES RELACIONS” i hem realitzat una sessió sobre les relacions amb l’espai de la nostra aula.

Hem buidat l’aula de taules i cadires i hem realitzat un diàleg filosòfic.

Després de la sessió hem arribat a les següents conclusions:

La percepció de cadascú és diferent, ja que uns veiem l’espai més gran i d’altres el veiem més petit. Tot depèn si relacionem l’espai amb o sense el mobiliari.

Però, l’espai no ha variat, és el mateix.

Ha variat la utilitzat de l’espai i la relació que fem ara amb l’espai. Relacionem l’espai amb una zona de joc, moviment… però continua essent la nostra classe.

Ha estat una sessió de filosofia molt profitosa i per tal que en gaudiu de l’experiència us deixem amb un recull de fotografies de cada grup de sisè.

filo

TALLER: PREVENCIÓ DEL CONSUM DE TABAC

Els alumnes de 6è hem realitzat el taller de prevenció del consum del tabac a càrrec de “Ciència divertida”.
Ens han donat la informació necessària per tal de poder evitar que caiguem en l’addicció del consum del tabac: quin components té, quines enfermetats pot causar… tot a partir d’explicacions científiques, molt visuals i entenedores per nosaltres.
Esperem recordar el dia de demà tot el que hem après avui.
tabac